2014. január 15., szerda

sok első lesz idén, úgy érzem

Az még hagyján, hogy életem első tereptúráján voltam, de a 6,8 km-esre kiírt távot a runkeeper 6,05-re mérte le. Ezek után ne kérdezze senki, miért kaptam 8 km-es távról oklevelet.

a jelvény nagyon cuki, használatára várom az ötleteket, mert egyelőre az okleves dobozban landolt, az meg milyen méltatlan már, de valahogy nem találom azt a dress-code-ot, amelyben ennek méltó helye lenne

Nem nagyon mivel dicsekedni, kedélyes vasárnap délelőtti séta volt, futópajtikkal mentem, a legnagyobb izgalom az volt, hoyg futóruhában kellett megjelennem. A teljesítménytúra remek móka, van itiner, mármint nem nekem, én legfeljebb a pecsételős helyeken vettem elő, de ha kézben van, sem sok hasznát veszem, én csak mentem a többiek után mellett. Egy baj van, mégpedig az, hogy ilyenkor az erdő tele van emberekkel. Én erdőbe menni nagyon, de mi egy más stílust képviselünk Zével, medvehagymát is hétközben szedünk, amikor rajtunk kívül senki sincs kint. Az egy négyzetméterre eső emberek általam 0,0001 főben maximált aránya csúnyán romba dőlt, nem ehhez vagyok én szokva, kérem.

Volt viszont forraltbor mint a téli túrák* kiegészítő (egyesek szerint: alap) kelléke, az utolsó ellenőrző pontnál vételezett adag után durvult el a helyzet, a hátralévő 500 métert vagy 20 perc alatt tettük meg. Szintkülönbség nélkül. Elméletileg elégettem 437 kcal-t, de a fenti folyadékpótlás miatt talán mégsem. Egyébként 70 méteres szintkülönbség volt, ebből szerintem az Erzsébet-kilátó önmagában 52 méter volt, na, ott azért szaporábban vettem a levegőt, de lehet, hogy csak a tömeg elszívta előlem, azért.

Arról pedig, hogy mindezek után megdicsőült arccal tértünk be a RUNtottá-ba feltölteni a kiürült(nek tekintett) belső készleteinket, már nem is nagyon kívánok beszélni, ugye.
Jöhet  a következő első.


* + 6 fok


4 megjegyzés :

  1. Részemről ebből is jöhet második :) Nagyon jól szórakoztam. És télen forralt bor nélkül egy lépést sem ;) (nyáron meg a fröccs/sör a helyettesítő termék)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. olyan túrákat keresünk, ahol van.. frissítőállomás :D

      Törlés
  2. Gratula:)
    A kitűző(k)nek varrj egy faliképet, vagy valami hasonlót, /a hímzők szoktak ilyen díszeket készíteni, kis pálcika van keresztben a tetején, ki lehet akasztani, nem tudom a pontos nevét/ és oda gyűjtögetheted, akkor nem kell a dobozban pihennie:)

    VálaszTörlés

szeretem, ha van visszajelzés ;)