2013. november 3., vasárnap

Innovációs Nagydíj 2013

Szörnyen zsúfolt hét, de volt benne futás rendesen, és még arra is volt kapacitásom, hogy kitaláljam az évszázad (mit évszázad, évezred) ötletét, nem tudom, szerintem annyira jó. Az a lényege, hogy olyan futóverseny kellene, ami nem korcsoportos, hanem túlsúly-csoportos, vagyis, lennének a + 10 kilósok, a + 15-ösek,  a + 20-asok, satöbbi. Végre egy olyan verseny lenne, ahol (egy, a korábbiaktól eltérő) speciális kompetenciákkal rendelkező egyének futhatnának, mert egyébként szép, hogy 40 fölöttiek, de azért van ott még  a tarsolyunkban ez - az, nemdebár? Végre pólóhúzogatás nélkül futhatnánk, nem lenne gond, hogy van a derekunkon (és egyéb helyeken) még  némi ...  anyai tekintély. A legfontosabb azonban a tempó, mert valljuk be, esélyem sincs nem utolsóként beérkezni egy olyan versenyen, ahol a fitnesztestűekkel egy nevezőre vesznek engem.
Szerintem iszonyú jó ötlet, várom a befektetőket az érdeklődőket.

hervad már ligetünk, s díszei hullanak*
(egyébként meg ezen a hídon térek vissza - sajnálkozva- a társadalomba. és ezen nyújtok)


A héten megkaptam a novemberi edzéstervet, a terv még csak hagyján, de a kísérőszöveg... a székről majd lefordultam, úgy röhögtem. Azt írja a főnök, hogy tépi a haját tőlem, komolyan nem emlékszem, mikor mondtak nekem ilyet, visszarepít a régmúltba, állati jó érzés, nagyon bírom. Bár úgy emlékszem, akkor nem örültem annyira, mint most. Ezt teszik az évek.

Továbbra is mindenféle perceket kell futnom, s tegnap éppen az történt, hogy a 3 x 5 perces futást kellett abszolválnom, nekilódultam az eső etapnak, és hát nagyjából azért tudom, hogy meddig futok 5 perc alatt, de már le is hagytam a mérföldkövet, ah, mondom, ez a nyamvadt runkeeper megint megadta magát, nem sípol, hogy vége az első szakasznak**, mindegy, még megyek egy kicsit - és nem is, sípolt az rendesen, csak hát a félelmetes tempóm, ugye, vagyis messzebbre jutottam, mint korábban. Mert igenis, hogy én is jobban teljesítek, mondjuk így.


A legjobb azonban az, hogy baromira élvezem az egészet, remek érzés volt tegnap is, nem is értem, mit idegenkedtem ennyire ezektől az intervalloktól, viszi a szuflát rendesen elfele, de tegnap azt éreztem, hogy még mennék, bírnék, futnék, szaladnék, csak hát a főnök, meg a fejmosás, ugye.



** a runkeeper-en remekül  bele lehet állítani ezeket a távokat, kívánság szerint, hogy most 3 x 5 perc , közte 2-2 perc séta, vagy 6 x 3 perc, közte 1-1- perc séta és mindig jelez, hogy most mi jön, ezt mindenki tudta?



7 megjegyzés :

  1. Én támogatom ezt a jó kis futóversenyes ötletet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. rátok gondoltam, bevallom, nálatok lenne esély egy ilyenre, mert ti nagyon családias hangulatot tudtok teremteni. vesd fel az uradnak :D

      (te nem vehetsz részt rajta, hova gondolsz, miket mondasz! szervezőként, azt lehet... de egyébként??)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Ejjel azt almodtam, hogy futottam a futoversenyeden. :) nem kamuzok!

      Törlés
    2. na, sztem ez döntő érv a megrendezés mellett!

      Törlés
  3. Nem ismertem eddig ezt a programot. (igaz okostelefonom sincs), de megjegyzem, hátha lesz és akkor én is így fogok futni. (elméletben már nagyon megy)

    VálaszTörlés

szeretem, ha van visszajelzés ;)