2013. augusztus 9., péntek

akkor Suhanj

Na most az  van, hogy még nagyjából 30 óra és futni kell. Sokat.

Itt van hát a Suhanj, amikor is 6 órás futás lesz, ebből nekem nagyjából egyet kell, a tegnapelőtti csapatmegbeszélés értelmében talán 3  és 4 között, vagy talán fél 4 - fél 5 között, nem is tudom, a lényeg, hogy akkor, amikor a többség édesdeden alszik. Remélem, én ébren leszek.

Nem tudok másra gondolni, minthogy az irántam való jóindulatból teszik az általam belőtt versenyeket éjszakára, emlékezzünk a THF-re, ahol is 10-kor rajtoltunk, végülis ki a  fene akarja fényes nappal közszemlére tenni a testét,  én aztán nem. 
Egyelőre úgy vagyok, hogy nagyjából óránként nézem az időjárásjelentést, hogy tényleg 16 fok lesz holnap éjjel? Ha 18 fölé megy, sikítok.

Nem tudom elképzelni, hogy én ott fogok futok, pedig próbálom, de nem megy, kevés a fantáziám. Hogy én része leszek egy nagy egésznek, hogy én a  
Suhanj-on 
futok 
csapatban
ez nemhogy így, egyben, de még külön sem megy. Azt, hoyg képes vagyok-e egy órán keresztül futni, azt sem tudom, nem tudok semmit, alakulóban a szokásos para, beszűkült tudat. Ezerrel pörgés adott témán.

Annak pedig, hogy nem télen futunk, különösen tudok örülni annak fényében, hogy mit viszünk magunkkal, mert legalább a magamra húzandó cucc nem foglal sok helyet. Viszünk ugyanis egy sátrat, néhány hálózsákot, egy termosz tejeskávét, egy szakajtónyi pogácsát, néhány tepsi kekszet, fejlámpát, takarókat, összecsukható székeket, egy Nikon D 80ast, és nagyon töprengek, hogy a varrógépem ne dobjam-e még be. Esetleg a vasalót.

A régi cipőmben futok, nem bírtam még magam rávenni, hogy az újban kísérletezzem, bár állítólag itthon kell ezt megtenni, csak hát ebben a 40 fokban a bugyi  - melltartó kombinációhoz nem annyira passzol a zoknis futócipő. Viszont ezt a cuki kis zsákot a THF-en kaptam, ebben utazik a régi,  már ezért megérte futni, ilyen haszonleső vagyok, na. 
Szeretem olvasgatni a szavakat, felelevenítik az első versenyt, minden szó rám vonatoztatott tartalommal telik meg.

 Szóval, holnap éjszaka futok. Csapatban. Sokat. Mondanám, hogy aludjon minden olvasó jól, ne is törődjön vele, hoyg én éppen futok 60 és még ki tudja, hány percet, de az igazság az, hogy ezt nem tudom őszintén elírni. ;)


Meg még azt is szeretném mondani, hogy aki a "miért izgulsz? csak futni kell" kommentet megkockáztatja, az már készítheti is a büntetést a később megadandó számlaszámra.

26 megjegyzés :

  1. Ó, pedig azt hittem, összemérhetjük az erőnket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hittem, egy időben futunk, de nem. Én éjféltől futok egy órát. Vagy másfelet. Nagy verseny lett volna. :)

      Törlés
    2. miután gyakorlatilag fel annyi idő alatt futsz 1 km-t , mint én, hát igen ;)

      Törlés
    3. Bejbe, mindkettőnknek van 6,65 km-s futása. Két egész perccel teljesítettem gyorsabban nálad. Ez ám a nagy különbség :)

      Törlés
    4. ha már ott lennék, én is leszólnám,mivel azonban én még a másik oldalon vagyok,innen nézve meglehetősen soknak tűnik..

      Törlés
  2. Bárcsak írhatnám, hogy az igazak álmát fogjuk aludni, de a tapasztalat azt mutatja, hogy nagy valószínűséggel nem. :) Gondolunk rád!

    VálaszTörlés
  3. Szerintem vasaló nélkül el ne indulj. :)
    Ááá, én egy kicsit sem parázok. Csak két napja mással sem foglalkozom agyilag, hogy hogy, meg mint, meg hogy ééééén?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a vasalót esetleg kiválthatja a kávéfőző, nem gondolod? ;)

      Törlés
    2. Klári kedves, te hozhatsz kávéfőzőt, befér a kocsiba :)

      Törlés
  4. Már eddig is óriásit alkottál!
    A számok ott jobb oldalt...
    Nagyon drukkolok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én azt szeretem, ha legalább 10-szer megy valami, az egy órás futást még csak talán 4-szer produkáltam..

      Törlés
  5. Én is nagyon drukkolok ám :)
    Lélekben ott leszek veled
    Hajrá!

    VálaszTörlés
  6. Suhanj Rita! És suhanás közben fejben már írd a posztodat, amit nagyon sokan várunk majd. Hajrá!
    M. Pálma

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ezen akkorát nevettem, de akkorát... Evi is pont ezt írta, csak nehogy csalódjatok. csak lefutom, nem? különben is, majd megállok és újra nekilódulok, nem? vagy valami hasonló...

      Törlés
  7. Hajráá, menni fog!!!!!
    Kinga

    VálaszTörlés
  8. köszi, csajok, úgy tudnám megfogalmazni az állapotom, hogy tele a gatya. olyan rendesen, igazian.

    VálaszTörlés
  9. "Ne izgulj! Csak futni kell." (Ez nem kérdés volt! ;-) )
    A szavak pedig csak peregjenek előtted futás közben.

    Jó, hogy a para csak most jön, ez is a fejlődés része. A THF előtt már egy hónappal tiszta lázban égtél :)

    VálaszTörlés
  10. Alig győzöm kivárni az élménybeszámolódat.
    T.

    VálaszTörlés

szeretem, ha van visszajelzés ;)