2013. augusztus 2., péntek

felkészülés

Tegnap délelőtt 10-kor be kellett mennem a szokásos, heti beszerző körútra, tudjátok, városi levegőt szívni 35 fokban a legjobb. Előtte azonban még elmentem futni, bár nem tagadom, hoyg már felöltözve, pucc-parádéban is képes voltam azt mondani a férjemnek, hoyg na, ehhez ma nekem semmi, de semmi kedvem. De azért csak kimentem.


6,62 km lett a végén, kerek egy órát akartam futni és ennek oka van. Az a helyzet, hogy mindkét versenynél, tehát a Teliholdfutamnál és a jövő szombati Suhanj-nál is egyformán alakultak a dolgok - amikor még nem volt meg nekem a táv, már akkor bizalmat szavaztak nekem. Úgy, hogy én nem is hittem benne, hoyg meg tudom csinálni. Még másfél km-t kocorásztam le, amikor Ági már hívott a 4 km-es THF-re, nevetgéltem is, hogy hahahaha. A Suhanjos csapatom ugyanígy hívott meg magukhoz, amikor még 2 km-t sem tudtam egyben lefutni. Pedig nem vagyok nagy szám (másképpen viszont éppen, hoyg nagy szám vagyok, ugye) és mégis.

A Suhanj-on először 2 x 2 km-t vállaltam, de úgy ám, hogy azt éreztem, ez bőven több, mint amit én tudok, tehát nagyon oda kell tennem magam, hogy meg tudjam csinálni és azt sem feledtem, hogy az, hogy én csak ennyit, az azt is jelenti, hogy a csapatomban lévő mások három csajnak viszont nagyon sokat kell vállalnia, elvégre 6 órát kell egyfolytában futni, mi ebben az én távom? Porszem. Sem.

Közben árnyaltabbá vált a kép, hiszen tekintve, hogy a héten már futottam adagonként 6-7 km-t, elképzelhető közelségbe került, hoyg talán tudok egy órát vállalni a hatból, ehhez az kellett, hogy még egyszer kipróbáljam magam, tényleg megy-e. Nem az számít (hála Istennek!), hogy iszonyat gyorsan fussak, vagy, hogy az 1 óra alatt iszonyú sokat fussak - bár nem lenne hátrány... - , hanem az, hogy tudjak egy órát egyben futni. Egy órát. És még csak futni sem kell, bármikor belesétálhatok, folytathatom, a lényeg, hoyg vállalom-e ezt?  Végül vállaltam.

Így aztán a jövő szombaton, a versenyen, egyrészt megismerem a csapatom (egyelőre virtuálban nyomjuk), másrészt újfent debütálok, ezúttal hosszútávban, mit tegyek, nem aprózom el, én már ígyen he. Csak ne lenne tele a gatyám.

Holnap pedig nagy nap lesz, mert összesítek, számvetek, havi tervet írok, stratégiát, taktikát, mindent.  Ja, és reggel futok.


6 megjegyzés :

  1. Válaszok
    1. majd meglátjuk, fogok-e az út szélén dülöngélni :DD

      Törlés
  2. Kicsit el voltam maradva a bejegyzéseiddel, de most pótoltam.
    Zazi! Egy órát futni nagy kihívás testnek, léleknek egyaránt.
    Nagyon becsülöm benned, hogy mindig keresed az új kihívásokat, folyamatosan feszegeted a határaid és igazándiból azt gondolom, hogy ez ösztönzi legjobban az embert! És valami elképesztően izgalmas belülről is, meg így olvasóként követni is!
    Menni fog!

    VálaszTörlés
  3. Rita, mikor futsz, elején, közepén vagy végén? Első körben nekem is egy órám lesz, eldöcöghetünk együtt :)

    VálaszTörlés

szeretem, ha van visszajelzés ;)