2013. augusztus 19., hétfő

egy mondat a zsarnokságról*

Amikor már futottam 1,5 km-t egyben és összesen meg 3,5 -et, akkor egyszer megesett, hogy 500 métert sem sikerült produkálnom, de azt is csak valami kínszenvedés által- na, erre igyekszem gondolni, meg arra, hogy ezen is túllendültem akkor és csupán átmeneti állapot volt, mert a másik opcióban, hogy a bevett 6- 8 km-ek után most már csak ilyen rohadt szenvedős, ólomlábas, többszöri megállással tarkított 2,3 km-ek jönnek, (hogy úgy mondjam) nem telik kedvem, konkrétabban nagyon-nagyon utálom és elegem van és elszomorított és elkenődtem és hazakullogtam.

11 megjegyzés :

  1. Innen indul felfelé az a bizonyos sinus görbe :)

    VálaszTörlés
  2. Hidd el, ez is erőt ad kezdőknek, hogy az ilyen profizmusba, ahogyan te fejlődsz, ez is belefér. Hm?

    VálaszTörlés
  3. Na hahó! De mi volt tegnap, ne feledd! Betegen sosem szabad futni.

    (Peti most jött meg a félmaratoni távjáról és azt mondta, az eleje tök jól ment, de a vége nyöszörgős volt. Megesik ez a nagyokkal is!)

    VálaszTörlés
  4. Átérzem. Őszintén. De segíteni nem tudok :( Viszont rugdoshatjuk egymást, hogy ennek ellenére nem adjuk fel, mert nem adhatjuk fel.

    VálaszTörlés
  5. tegnap volt szédülgetés megint, valami nem kóser velem, ez igaz, de megfoghatatlan, csak az érzés, hogy nem teljesen jó.

    beleférni belefér, csak nem esik jól és igyekszem nem megrémülni, hogy itt a vége (végletesen gondolkodom).

    most kaptam segítséget egy sporttárstól, folyadékfogyasztásom tragikus és a táplálkozásom sem a legjobb, na, majd megírom.

    ez van,lányok, nem fogom szépíteni, az egy kakik nap volt. és még csak 11 óra...

    a biztatást pedig igen köszönöm!

    VálaszTörlés
  6. Ez tényleg egy mondat volt! :) 1000 éve olvastam ezt a verset utoljára. Zseniális. Itt-ott Szabó Lőrincre emlékeztet, aki nálam 'number one of all times'. :)
    Most ezt olvasd el:
    http://hycry.wordpress.com/2010/07/13/szabo-lorinc-majusi-ejszaka/

    VálaszTörlés
  7. Szerintem a folyadékfogyasztásod lesz a gáz. Tudom, hogy már unod hallgatni, de így gondolom.
    Tea

    VálaszTörlés
  8. Egyébként meg az van, hogy vannak rossz napok, amikor minden fosnak tűnik, és reménytelennek látszik még az is, hogy egy óra múlva másképp lesz. Ez az egó. Akadály került a cél elérése, a kielégülés és az egó közé, amitől az behisztizett. Viszont azért van intelligenciád, hogy a hülye, erőszakos, előrehajtó egó és a cél közé épp akadályt gördítsen, és "megmentse az életét". Ekkor lesz tüdőgyulladásunk, esünk el, fulladunk ki érzelmileg. Hogy megálljunk, mert vissza kell venni. Annak érdekében, hogy ne érjen baj.
    Ez most ilyen volt. Majd holnap után jobb lesz. Addig meg nyugodjál meg, mert attól nyugodt leszel.
    A csongrádi gáton meg majd fussál helyettem is, mert én soha nem vagyok ott elég ideig ahhoz, hogy beleférjen egy futás.
    Jó?

    VálaszTörlés
  9. Ne ess pánikba! Én nem tudok 2,3 km-t futni, de még 0,23 km-t sem. Te meg igen. Látod, mennyivel jobb vagy nálam? :)
    Szóval ne legyél kámpicsor, inkább egyél egy snickerst (majd holnap lemozgod). Na, jobb már? :)

    VálaszTörlés
  10. Na ugye hogy megint megmondtam a folyadékkal lehet itt a gond. Bárcsak a férjemmel szemben is nekem lenne igazam (sajnos csak nagyon ritkán).
    Egyébként én pénteken mentem egy olyat hogy kb. 2km után egyszerűen haza kellett vonszolnom magam mert majdnem elájultam. Pedig semmi nem volt, egyszerűen jöttek a fényes pöttyök a szemem elé és akkor tudtam hogy meg kell állni (gyakorlott vagyok, tini koromban rutinosan ájultam bárhol).
    És dehogy van itt a vége, még csak most kezdődik igazán :D

    VálaszTörlés
  11. most egyben válaszolok, mert mindjárt elmegyek aludni. negyed 9-kor,ez még egy szép sztori. ;)

    a sokkot kihevertem, nem esett jól, de ma átgondoltam az egészet és arra jutottam, hoyg nagyon rosszul táplálkozom, a CH nagyon kevés, pedig az kell a futáshoz (meg a gondolkodáshoz, öhöm). iszonyat keveset iszom, ezen főképpen próbálok változtatni. kellene nekem egy jó dietetikus, online is megfelel, nem tud valaki?


    a biztatást, jó tanácsokat köszönöm, a snickert kihagyom :) de azt korábban sem szerettem. :)

    VálaszTörlés

szeretem, ha van visszajelzés ;)