2013. augusztus 6., kedd

a legrövidebb poszt

A tököm tele van ezzel a hőséggel, sajnos, 37 fok fölött nem tudok disztingválni.

Ugyanazt futottam, mint tegnap, cuppra ugyanazt, de nem volt egy méter sem, amit élveztem volna. Mivel nekem 3 km körül kezd jó lenni, addig csak előjáték van, nyugodtan kijelenthetem, hogy a teljes szex elmaradt, az egész 6,7 km egy egy órás előjáték maradt, hogyne lett volna elegem. Hát basszus.
És még taxit sem hívott nekem.




A Nap meg csak ontja, ontja sugarát kurvára süt reggel 6, 20-kor is.



24 megjegyzés :

  1. Na jól van, jól! Már éppen kezdtelek volna meggyanúsítani, hogy robot vagy, vagy ufo, vagy valami olyan lény, akinek nem árt a meleg.

    VálaszTörlés
  2. új oldaladról ismertelek meg ;)- káromkodás...na jól van, azért mindenkinél van az a....
    amúgy meg megértelek az elmaradt "orgazmus" miatt....:) vedd úgy, ez is benne van a pakliban...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát de most komolyan, mi ez a Szahara, minden szempontból elegem van, nemcsak a futás miatt, de ez most betett :(
      káromkodni cifrábban is tudok ám!

      Törlés
  3. Rájár a rúd mindenkire, Zazi!
    Volt már nálam talpfájás, meg IT szalag fájdalom, meg befeketedett lábköröm, de ezek elmúltak 2-3 nap alatt.
    Tegnap reggel viszont futás közben beleléptem egy rozsdás szögbe úgy, hogy átfúródva a cipőmön a nagylábujjamban állt meg. [ Vagy ahogy a kórházi jelentésben 'jobb láb öregujj' :) ]
    Nem látszott olyan vészesnek, másodjára sikerült is kihúznom. Aztán estére kb. kétszeresére dagadt az ujjam, lüktetett és hasogatott. Kénytelen voltam ma reggel elmenni a traumatológiára. Felnyitás, tisztítás, tetanusz...
    Diagnózis: Vuln. punct. hall. l.d; k.m.n. tényezők által okozott sérülés
    Therápia: Sebtoilette, sebkimetszés, Tetanol Pur

    Úgy lüktet és sugároz most is az egész alsó lábszáramba, hogy majd leesik a fejem.

    (A maradék 3 km-t azért lefutottam.)
    :)

    Szóval úgy tűnik most egy darabig nem kell aggódnom amiatt, hogy miképpen szakítok időt a futásra a pici mellett.

    U.i.: azért magamban én is sziszegtem 1-2 cifrát miután megláttam a szöget kiállni a cipőtalpamból.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na, ez szép :(
      sebkimetszés?? az akármi is, nagyon rosszul hangzik. meg a tetanusz is. meg ez az egész. most már sztem letudtad az egész sérüléses cuccot 10 évre, maradjunk ennyiben :(

      kitartás!!! a piciről meg jöhet újabb fotó :)

      Törlés
  4. Nem is tudom hogy bírod, eddig is CSODÁLTALAK, én kényelmesen olvadok a házban ahol 32 fok volt, (ma szerelték fel végre a redőnyöket) 2 hónapja nem kínzom magam a futással. Nálam még nem jött el az orgazmusos időszak, 2,8 km előjáték volt. Vagy kínzás?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát ebben a hőségben nem is fog, ez a rossz hírem. a jó viszont az, hogy eljő az!
      redőny nélkül nem kisebb hősi cselekedet, mint kimenni reggel futni, én azt hiszem. most akkor jobb már, ugye??

      Törlés
  5. Tüzesen süt le a nyári nap sugára
    Az ég tetejéről Zazáleára
    Arany után szabadon.
    Kitartást!
    Ilyen hőségben én sem futok, főleg, hogy egyéb módszerrel leolvasztottam magamról 3 kiló zsírt és nem merek ilyen állapotban ilyen melegben futni. Majd amikor hűl egy cseppet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma miközben a játszótér egyes szegleteiben rám is tüzesen sütött le a nap sugára, rájöttem, hogy nem a szik sarja ég, hanem én. Petőfi. :D

      Törlés
    2. lüke :DDDD

      és igaz.

      mondjuk, a játszóterezés sem egy leányálom, és látom magam előtt Klárikát, ahoyg futkos... :DD

      Törlés
  6. Szép napot!

    Nem igazán szoktam hozzászólásokat írni, inkább csendben meglapulok a háttérben és figyelek, de ma kivitélt teszek! :)
    Nemrég akadtam erre a blogra, de a sajátomon már meg is említettem, mert hihetetlenül sokat segít nekem.
    Pár hete felvettem a harcot a kis vitaminraktárommal és futni kezdtem. Sajnos (?) még nem megy a 7 km - kb 3-nál leragadok-, de nagyon sokat fejlődtem és ennek igazán örülök. Na persze ez a hatalmas örömöm akkor lenne igazán teljes, ha a raktáram is apadni kezdene, ám erre még várnom kell. :)
    Tisztelem a kitartást, ami Önben van és köszönöm, amiért megosztja még a kellemetlen élményeit is!
    Így talán nem érzem magam olyan egyedül... :)

    További sok sikert, és még számtalan km-t kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helga, szia, tegeződjünk. a 45 az semmi, majd meglátod.;)

      az a legfontosabb, hoyg ne türelmetlenkedjünk magunkkal szemben, nekem ezt nagyon meg kellett tanulnom és még most is figyelmeztetnem kell magam (vagy mások engem), mert naná, hogy azt szeretném, hogy ha már elkezdtem és futok, akkor iziben a legjobbak között legyek, de legalábbis közelítsem meg az ő tempójukat / távjukat. a rossz hír az, hoyg ez nem így megy. a jó viszont az, hogy így FOG menni.

      apadni fognak a raktárak is, nyugalom, a táplálkozásra figyelj, mert tudod, az adja a fogyás 70 %-át. sajnos. :(
      maradj velünk, jó ez itt, kellemetlen élmény pedig lesz még bőven, nem félek, hogy a hőséggel együtt távozik. de majd megoldjuk, ha odaérünk.

      hello, Helga :)

      Törlés
    2. Apad az a raktár, Helga, elő a szabócentivel, azzal mérhető.

      Törlés
  7. Ez az idő katasztrófa, valóban. Este próbálkozom, 9-kor indulok általában (élmény másnap fél 5-kor kelni), de akkor sem jobb a helyzet... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sztem reggel jobb, az egész napos hőség után nem tud visszahűlni egyszerűen, de az már igaz, hogy a felkelés egy svéd tragédiához hasonlatos :(

      Törlés
    2. Ó, bocsánat, most látom hogy alá meg nem írtam a kommentet :) sajnos reggel nem tudok menni, mert fél 6-kor indul a buszom Bp-re (nem vagyok rá képes, hogy fél 4-kor felkeljek), este 7-re érek haza. Csak így tudom megoldani, de igazad van.. hát, majd télen nem lesz ilyen gondunk :)))
      Kinga

      Törlés
  8. Kicsit meglepődtem, mikor olvastam az első kommentet, mert nekem fel se tűnt a káromkodás :D Amúgy hajrá, és vigyen az előre, hogy szombatra lehűl kicsit!
    Jul

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem tűnt fel? ezen nevetgélek :DD

      szombaton vigyen előre, azt igen jól teszi, éjszaka, ha szabad kérnem, akkor lesz a Suhanj :)

      Törlés
  9. Kimennék tüntetni a meleg ellen, ha nem lenne ilyen meleg.

    VálaszTörlés
  10. Baromság ez a nyár. Este még meleg van és mire elindulnék elfáradok a hőségtől, reggel meg nem szeretek, pedig, áá.
    T.

    VálaszTörlés

szeretem, ha van visszajelzés ;)