2013. augusztus 16., péntek

hozott is, meg nem is

Nem mertem bemenni egyedül a Nyúlcipőboltba, csak bámultam befelé és nem mertem bemenni és ez szerintem egy végtelenül szomorú történet.

Pedig akartam, hát hogy a frászba ne akartam volna, nincs cipőm, eladtam a ketteskét, az első teljesen meghalt, és én nem vagyok egy barefoot runner, futni viszont kell. És még ez sem volt elég ahhoz, hogy bemenjek. Nem tudom a konkrét okot, de valahogy az a lappangó érzés volt bennem, hoyg én még 
senki  vagyok és nem vagyok odavaló és mit is keresek én egy futócipőboltban és benéztem a kirakaton keresztül és két pasi beszélgetett, fogtak valami cipőt a kezükben és azt mondtam, hogy én ide biztosan nem és nem is. Ez nagyon szomorú és nem vicces egy cseppet sem, mert miközben a havi 70- 80 km meglesz, még mindig itt tartok, teljesen leértékelem magam, nem is tudom, mi kellene nekem.*

Végül  a decathlon-ban vettünk egyet a közben odaérkezett férjemmel, egy Adidas-t, semmi extra, sima futócipő, no name, és ez nem azt jelenti, hoyg az Adidas nekem már semmi, dehogynem, soha életemben nem volt ilyen sportcipőm, én csak azt mondom, hogy elképzelhető, hogy ugyanennyi pénzért egy jobbat kapok, ha képes vagyok felnőtt emberként viselkedni. Aki 40 fölött is ilyen béna, annak ez jut.




A cipő egyébként tök kényelmes, hosszan vívódtam azon a kardinális kérdésen, hogy 39,5-es vagy 40-es legyen, egyszerűen nem jutottam dűlőre. Bekapcsolták nekem a futógépet is, és az legalább vicces volt, mert a csaj beálította 6km-es sebességre, én meg úgy megijedtem attól, hogy iszonyat gyorsan fut ez a nyamvadt pad alattam, hoyg kértem, vegye már lejjebb, én így nem tudok, levette 4 km-re, majd még lejjebb, 2-re, de az szerinte már csak séta. Kicsit besértődtem, utána derült ki, hogy én 6, 6 km/h -val futok mostanában, de ez ott valahogy nagyon soknak tűnt. Vagy a futópad 6,6 km-e nem ugyanaz, mint az enyém.
Mindenesetre mondtam neki, hogy sajnos, roppant zavarban vagyok, megkérhetném, hogy elmenjen? Tök normális volt, nem bántódott meg.

Ma reggel kimentem futni, egy porcikám sem, annyit tudok mondani róla, és ez menetközben sem változott, de azért amikor kiderült, hogy 8,19 km-t lefutottam ezzel a tempóval, mindent elfelejtettem. Szerettem volna 8-at, hiszen a Suhanj-on is ment, de szerettem volna 9 perc/km  alá menni és úgy gondoltam, valahogy kiszenvedek magamból egy 8, 58-asat, csak tudok ennyit, nem? Nekem a telefonon a runkeeper csak a km/órát írja ki, én meg alapból sem vagyok jó matekos, nemhogy futás közben azt számolgassam, ez mennyi, van ott nekem egyéb dolgom is: Itthon viszont kiderült, hoyg 8, 42 - na, akkor javultam távban és időben is, igaz, ma hagynék mindent másra.


Ezen a tegnapi napon sokat jár as eszem, mert nagyon bánt, miközben nyilván csak magamra haragudhatok, megérdemlem, aki hülye, az megérdemli, de azért közben meg el is szomorít, 40 fölött is még itt tartok? tejóég.

csillagközi futás



* drága köcsög barátaim megmondták: fenékbebillentés. és / vagy maflás. sztem ez jó. mindenesetre legközelebb eljönnek velem.



10 megjegyzés :

  1. Mit is mondhatnék??? Minden bejegyzésed után csak ismételni tudom magam, az meg olyan világbékés, tudom. De akkor is. És lényeg, hogy van a cipő, meg hogy kényelmes, meg a számok is jók. Egyszerű ez, nem?

    VálaszTörlés
  2. Ritus!
    Nem mondom, hogy zizi vagy, mert tudod :P és ez így nem is igaz! Az első Drágaságom vásárlásakor én is hasonló érzésekkel mentem be az üzletbe. Igen én bementem, megjátszva, hogy marhára tudok mindent, én futó vagyok! Aztán nem kellett pár perc és kidurrant a lufi. Olyanokat kérdeztek tőlem, hogy azt sem tudtam olyan szavak jelentenek is valamit.
    Szóval, ne ostorozd magad, de most már vedd tudomásul, hogy futsz!! És különben is, ha ilyen tempóban fejlődsz, hamarosan veheted a 3. cipellőt! És ha félsz, biztos lesz valaki Köcsög, aki elmegy veled! :D

    VálaszTörlés
  3. Számít, hogy én ugyanilyet és ugyanott vettem 5 nappal ezelőtt? Mert nem volt merszem az énjóurammal a Spuriba, bemérni a lábamat?
    Gondolom nem, azért én leírtam:)))

    VálaszTörlés
  4. Zazi, Drága; ha a horgászok Tihanynál nem érdekelnek, akkor a szakértők tuti a futásra figyelnek! :) Bocs, kibicnek semmi sem drága :) Hajrá Zazi, Hajrá Zazi :)

    VálaszTörlés
  5. Az előző (Asics Blackhawk) cipődnél is azt írtam, hogy jó lesz ez Zazi, nekem is ilyesmi a második cipőm (Asics Gel Pulse 2) és nagyon szeretem. Most nagyon remélem, hogy ez a cipőd végre jól fogja viselni magát, te pedig jól fogod viselni őt. Félve jegyzem meg, hogy az első cipőm ennek az Adidas-nak a férfi változata volt. :) Mai napig imádom!

    VálaszTörlés
  6. Rita, nekem soha nem valt be az acics es volt adidasom is de nike valt be a legjobban, soha nem törte fel a labam meg az eslo futaskor sem :) Szeritem fantasztikus vagy! Es tudom mindig ezt mondom, de tenyleg es hajraaa!!!
    Z

    VálaszTörlés
  7. beválni látszik a cipő, Asics most is volt, de nem esett jól ránéznem sem, bevallom...

    Julcsy, számít, hogy ilyet vettél, nagyon is számít!

    Zsolt: nem kell félned,jó lesz ;)

    köszönöm mkinek, most nem írok külön, megint szédülök. hogy a ménkűbe. :(

    VálaszTörlés
  8. Eddig CSAK Adidasban sportoltam, és azt hiszem, ez így is marad.
    Mert az Adidas jó.
    Azt mondd meg, milyen volt a lábadnak az új cipőben futni?
    T.

    VálaszTörlés
  9. Én a Spuriban vettem, az már más téma, hogy az első km után kiderült,hogy kényelmetlen...Pedig olyan szép.. És ide azért mentem be, mert nem volt a (nagyon kedves) eladón kívül más az üzletben. :) A többi cuccom már a Decathlonban vettem.
    De én megértelek..Ha lett volna más az üzletben, lehet be sem megyek, még így is zavarban voltam, hogy futócipőt veszek, mikor kezdő vagyok és túlsúlyos.. Biztosan azért kényelmetlen a bal lábamon..:( A jobbra megfelel....:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. lazítsd meg, ne fűzd szorosan, biztosan ismered a cipőfűzéses videót, ugye? sokat segít, hidd el...

      a következő cipővásárlásnál ugyanez lesz, gyanítom, ha mégsem, akkor mégiscsak fejlődőképes vagyok! te se hagyd magad!

      Törlés

szeretem, ha van visszajelzés ;)