2013. augusztus 5., hétfő

mi kell a nőnek?*

Magnézium. A lábába. A balba. El is felejtett nyöszörögni begörcsölni.

Szóval, túl  a víruson, mehettem futni. Ez a lényeg. Az éjszakai 10 perces esőnek köszönhetően az ajtón túl  Indokína köszönt rám, mire a futópályámhoz értem, már meg is izzadtam. Elfelejtettem bemelegíteni, hogy nekem erre mindig figyelmeztetnem kell magam, az döbbenet. Bezzeg a runkeeper-t bekapcsolni nem felejtem el...

A hétvégén Suhanj... Szólnom kell majd a csapatomnak, hogy  stroke gyanús fejjel érkezem a fordulóhoz, ne lepődjenek meg, ilyen a fizimiskám és ugyanez lesz a vállalt táv végénél is, de az legalább érthető. 1, 8 km-nél (a házi fordulómnál) itt szoktam pihenni egy rövidet, azt hiszem, túl nagy a kies környezet csábítása.

hetek óta nézegetem a bal oldalt, nem kellene ide egy tábla?, hogy itt pihen pihent meg zazi?



1, 8 km után meg csak futok, fel-alá cikázom az aszfalton, nagyon bírom, hogy az autósok diszkréten kikerülnek, bár szeretném megjegyezni, hoyg fogytam egy kicsit megint, lassan elég lesz egy kisebb kör is.

A mai adagom 6, 65 km, igyekeztem egy órát futni, elvégre mindjárt Suhanj van és nekem egyre jobban tele a gatyám, miközben egyre jobban úgy érzem, hogy menni fog. A kettő között húzódó ellentmondást számon kérni nem ér.


Ha voltak kétségeim (és meg lehet nyugodni, vannak is) a fejlődésemmel kapcsolatban, hogy nem megy, hogy egy helyben toporgok (futással kapcsolatban ez különösen demoralizáló), hogy nem tudok többet és nem tudok gyorsabban, akkor ezt a démont ma mára elűzzük, mert ahogy több DK-s futótársam is megmondta (márpedig ők mindig tudják az igazat), hol van ez a 75 métertől és hol van a 11 perces km-től. Ráadásul 11 perces akkor volt a km, amikor még csak egyet futottam belőle, mármint 1 km-t. 

Most pedig mielőtt megveregetné bárki is a vállam, elmondom, hogy nyújtani is elfelejtettem.



* egyébként meg film



2 megjegyzés :

  1. Mi van a cipőddel? Az újjal?
    T.

    VálaszTörlés
  2. Egészen elképesztő számomra, hogy ilyen melegben futsz. Én egyszer megpróbáltam, de nagyon rossz vége lett, sőt, már akkor is olyan, mintha ólomból lenne a lábam, amikor pusztán a gyerekekkel sétálok. Nagyon várom, hogy hűljön, mert elvonási tüneteim vannak. Nagy gratula neked, hogy ennyire céltudatos vagy. Hogy beszippantott téged is! :-)) Ámulok itt oldalt a km-eiden...

    VálaszTörlés

szeretem, ha van visszajelzés ;)