2013. augusztus 28., szerda

nemsokára futok is

Az angol, aki dombra ment fel és hegyről jött le c. filmben a wales-i kocsmáros kifakad, hogy a "mi hegyünk egy domb".
A mienk is.

 Őr-hegy érkezése balról
 
Őr-hegy érkezése  jobbról

Szóval, hétfőn voltam ám futni (csak azóta nem volt wifink és ezzel meg is állt az élet). Abszolút semmi kedvem nem volt kimenni, mondtam is a férjemnek, hogy jaj, hát menni kellene, de egy porcikám sem és semmi kedvem, tán bele is halnék, mindenesetre ezt többször is elmondtam, mintegy bele a vakvilágba, ámde a férjemnek címezve, aki viszont nem hatódott meg, amit (most jut eszembe) én nem is értek, mindenesetre a rá jellemző tömörséggel azt válaszolta: hogy de hát tegnap nem voltál. És tényleg nem a szavak embere.

Én most éppen tanácstalan korszakomban vagyok, mennyit lehetne futnom, mennyi az ideális és kedvező és tetszetős és ildomos, így aztán arra gondoltam, rendben, 4 km-be nem halok bele, legyen hát annyi, bár az az említésre méltó dolog történt még, hogy induláskor mondtam, hogy most nem futok sokat, csak olyan 5 - 6 km-t, jegyezzük fel az eseményt és a dátumot.

Szóval, 4 km lett és próbáltam rendesen, igazian futni, nemcsak kocorászni, hanem tempósan menni, s bár még mindig túlzásnak érzem a teljesítményemmel kapcsolatban ezen szó használatát, de nem nagyon tudok mást rá, egyébként pedig nem is kell, igenis nagyon haldokoltam futottam, melynek következtében 3 perccel jobb időt futottam a távon, mint az egy hónappal ezelőtti Teliholdfutamon, lásd az oklevelemen lévő időt. Na jó, ezt nem tudom diszkréten intézni, mert nem linkeli be, ki kell írnom nyíltan, hogy 37: 36 volt.
Volt.

Hétfőn ez az idő ennyire változott és ez szerintem klassz. Nem magában, hanem az előző viszonyítási ponthoz mérve, de klassz. Szerintem egyszer még megérem, hogy futni is fogok.




6 megjegyzés :

  1. az lesz, h október futok egy mini maratont, 7 km-t, és ez részben a te hibád:))) mert inspiráltál :) tényleg
    (és életemben nem futottam még 7km-t, de majd most)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. te, csak nem a Spar-on??? én is ott leszek, de amikor jelentkeztem, a Danone Maratonkára jelentkeztem, kicsit bánom, mert 3,5 km, de nem baj, ez éppen elég. viszont egy helyen leszünk??? mert akkor találkozni kell. pont.
      hajrá! vállalom, tedd a vállamra a terhet, te meg csak fuss, nagyon jó lesz,meglátod!

      Törlés
    2. dede, riska mimimaraton :))) ez a Hősökről indul, 9:45kor, a tied később és máshonnan, de ott lehetsz a rajtomnál:))mi amúgy csoportosan megyünk, eddig 4en az irodából, de már majdnem meggyőztük az 5. embert is, így jó móka lesz, addig meg futok:)
      reggel futottam amúgy 5km-t, és ez volt a 6. futásom, de gépen, szóval kell mennem majd "terepre" is, közel lakom a városligethez, szóval ott fogok gyakorolni:)
      menők leszünk, tuti:)

      Törlés
    3. én úgy tudtam, hogy már vagyunk is,ne ábrándíts ki :D

      mellesleg felkészült vagy, én meg se néztem, a mienk mikor indul, van még idő---- ráérünk arra még,tudod.. ;)

      Törlés
    4. ja persze, már menők vagyunk:)
      ma hallottam először erről, rögtön neveztük is, de olyan profi voltam, h rákerestem google-ben, mini maraton október, nézegettem, h október 7, nevezési díj 1800, oké, jó lesz, a következő hétvégére gyorsan csináltam is programot, aztán kolléganőm ő mondta, h dehát 13án lesz és 2500 a nevezési díj, ekkor vettem észre, h a 2012-es kiírást olvasom:))))

      Törlés

szeretem, ha van visszajelzés ;)