2013. november 15., péntek

az 1500-as puzzle még várat magára

Szoktam azzal mentegetőzni, hogy én a betűk barátja vagyok, nem a számoké, de azért a mai teljesítményem még engem is meglepett. Viszont adekvát módon használtam egy újonnan tanult káromkodást.

Ezt a hetet a főnök erősnek minősítette és igazat kell adjak neki, ma pl. 6 x 4 percet kellett futni, közöttük 1,5 perces sétákkal, ez nyilván másnak semmi, nekem  elég volt, de úgy, hogy közben a legutóbb Ágitól tanult káromkodás is kicsúszott a számból, nem tudom, illik-e itt ilyet mondani, de  a történelmi hitelesség kedvéért lejegyzem: kurvákvérefolyjonpatakokban.
Természetesen ismertem én már ezt, csak a köré épülő szituációt nem tudtam elképzelni, de végül minden mozaikkocka a helyére kerül az életben.

A számokról meg annyit, hogy bepötyögtem a runkeeper-be a mai intervall edzést, hogy 6 x 4 perc, oké, közöttük 1, 5 perces séta és ez utóbbit 1,50-nek írtam be az 1,30 helyett. És még csak észre sem vettem. Nem tudom, ez ront vagy javít a helyzetemen. Vágvölgyi tanár úr most vágta földhöz a szemüvegét.
Mindehhez kiderült, hogy 6-ig sem tudok elszámolni, lehet, hogy ahogy Fibonacci-számsor megvan, de csak azért, mert az csak elmélet és érdekesség, éles helyzetben 5-nél húzódik a látóhatár, a 6 etap helyett 5-öt abszolváltam. És ezt sem vettem észre.


Bezzeg a káromkodás, azt azonnal jólesően konstatáltam.







Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

szeretem, ha van visszajelzés ;)