2013. október 29., kedd

a runkeeper is csak mereszti szemét

A tegnapi futáson pontosan 68 autó és 3 busz utasai láthatták a fenekem, ez egy új personal best, rekordokat döntök.

De nem úgy van, ahogy gondolják sokan. Nem számoltam az autókat, legalábbis nem tudatosan, egyszerűen vannak olyan tevékenységek, amelyeket tudok paralel végezni egymás mellett - ideális feltételek között. Például remekül tudok online olvasni munka közben (főleg novellákat, újabban azonban sorozatokat nézek, na, az, mondjuk, nem egy nagy kunszt), holott egyébként végtelenül utálok monitoron olvasni, vagy pl. vizsgákra készülve vasalás közben tanultam egy csomószor. Nem egy Napóleoni teljesítmény, aki állítólag három nyelven diktált egyszerre levelet, nekem ez jutott. Ja, és tudok olvasás közben mintát figyelve kötni. Ez a Napóleoni nagyság háziasszony vörzsönje.*

Mindez azért fontos, mert ez a tegnapi futás olyan volt, de olyan, hogy mindig ilyet rendelnék mostantól, iszonyúan élveztem. Annyira még nem voltam kész a jóra, hogy be se kapcsoljam a runkeeper-t, de már megfordult a fejemben, hogy mi lenne, ha lehalkítanám, végül (persze) nem tettem, ne durvuljunk. Viszont nem érdekelt, hogy mit mondott be, én csak mentem, ahogy tudtam és arra figyeltem, hogy érezzem a futást, vagy a levegőt, az őszt, a színeket, vagy mindezt együtt, nem tudom. Hi-he-tet-len jó volt.

És azt, hogy mennyire király volt az egész etap, az is mutatja, hogy elengedtem magam és  nem tudatosan, de a fejembe bekerült a mellettem elhúzó autók száma, itt térnék vissza ... Napóleonra. Eddig ez csak hébe-hóba fordult elő, mégpedig azért, mert futás közben sokszor annyira kell koncentrálnom magamra, hogy nem tudok melléktevékenységet végezni, nem jut be más infó a fejembe, mert ahhoz harmónia kell és az, hogy megneállj - mégegykicsitbírjki nem egészen az az idill, amit az én agyam kíván, azt hiszem, a szenvedés nem segíti a szellemi fejlődésem.

Ma viszont. Hát ma, ma igen, ma nem kellett ilyen marhaságokra koncentrálnom, meg hogy hogy veszem a levegőt és egyáltalán, hol a levegő?, és  a bal lábam sem rendetlenkedett, meg semmi, én ma csak repkedtem futottam és igen, ilyetén módon lehetővé vált az alapszolgáltatás kibővítése, így aztán az agyam közben számolta az autókat. Ez a bizonyítéka annak, hogy elengedtem magam és magamra figyeltem. Érzem, hogy ez másnak ellentmondás, én meg így működöm. Yep.

Egyébként meg 3,3 km, a 3 emelkedős, alattomos pálya, imádtam.



(előző nap futottam egy 2 km-es teljes gőzöset, OMG. 8, 42 average pace)


 * fogat mosni és hajat fésülni viszont nem tudok, ilyenek a férjem hatáskörébe tartoznak, na, de ő dobol, ugye,  kezek és lábak szétválasztva működnek, erre én képtelen vagyok. ő viszont nem tud kétfelé figyelni, ez megnehezíti az életünket. még jó, hogy itt vagyok neki én, ugyebár


10 megjegyzés :

  1. Zazi - erre szoktam mondani, hogy a szakember, az szakember - aki megmondja a tutit - ezt tette Veled az edzésterv?! Óriási gratula meg respect meg főhajtás

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem tudom, remélem, de ez tegnap... most nagyon nehéz NEM menni, hanem pihenni.

      Törlés
  2. hihi, ez a számolgatós, ez nagyon ismerős :)))))
    Mész csütörtökön Szigetre, utolsó NKE-re?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. áh, nem :( sajnos. de miért az utolsó, nem értem. télen is fogunk futni, nem?

      Törlés
    2. mivel nagyjából én is akkor léptem a dk-ba, amikor te, így nincs még téli gyakorlatom a dologban, fogalmam sincs, télen miért nincs :)
      gondolom, a hideg, a korán sötét és hasonló dolgok. De szerintem önszerveződő alapon tuti lesz.

      Törlés
    3. gyanítom. remélem. hátha egyszer bent ér az időpont, csüt-ön mindig bent vagyok..

      Törlés
  3. Tök marhaság, de én pl. az autók rendszámát szoktam figyelni futás közben. És nagyon örülök, amikor olyat látok, amiben 'W' betű van. Azt szeretem. Aztán később elkezdtem azt is figyelni, hogy hány olyan autót látok futás közben, aminek két azonos betű van a rendszámában. De nem ám csak úgy összevissza! Csak az számít, amikor egymás mellett van a két betű. Mondjuk így: 'IGG-999'. Aztán később arra is rájöttem, hogy a 'W'-s és az 'egymás mellett lévő azonos betűs' rendszámok száma egy futás alkalmával közel azonos. Elmeséltem ezt amúgy egy kollégámnak, aki matekból sokkal jobb nálam. (Mondjuk ez nem nagy kunszt) És kiszámolta nekem, hogy ennek a két variációnak az előfordulása közel azonos. ŐRÜLET!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez biztos, hogy nem tök marhaság, mert ahoyg olvastam, arra gondoltam, hogy ilyen rendszámokat én nagyon ritkán látok és ezért a felfedezése mekkora öröm lehet - tudod, az érdek nélküli öröm a legjobb :)
      sajnos, elültetted a bogarat a fülembe, ha úton futok, lehet, hogy néznem kell, s ha egyszer olyan (rövid) levelet írok, hogy KKK - 777, csak te fogod tudni, mire gondolok ;) és akkor majd összekacsintunk.

      Zsolt, a kisfiad valami gyönyörűség! még fotót, még, még, még!

      Törlés
  4. Zaz, futás közben olyan jókat kuncogtam ezen a Napoleoni vörzsönön. Lássuk csak: egy kompaktor, egy úthenger, egy kotrórakodó, két swarcmüller (nem tudom helyesen leírni) teherautó mellett futottam oda-vissza. Visszafelé gyorsabb voltam, mint a kompaktor. (A kisfiam az edzőm nagygépek terén.) Továbbá két futóval is találkoztam, az egyik lány kétszer! előzött meg. Hát ilyesmi... Csináld az edzéstervet, fantasztikus, hogy van edződ. Óriási dolog. Még annyi jutott az eszembe, hogy én mostanában azzal motiválom magam, miszerint ebben az egészben még mindig a legjobb rész maga az edzés. Szia, vacsoráztatom a családot. Puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kozima, tegnap fejemre koppintott a főnök úr, én úgy, de úgy nevettem a férjemmel :)
      na, d eközben meg írtál olyanokat, én ezeket nem is ismerem, kompaktor és schwarzmüller és kotrórakodó - már ebből is látszik, hogy melyikünknek van fia és ez tök vicces sztem. :)

      Törlés

szeretem, ha van visszajelzés ;)