2014. március 25., kedd

before - after

Nem esne jól arról írnom, hogy a múltkori után ma a piros pulcsimat is ellopták (pedig), így legyen az, hogy az első napsütéskor fellobbanó, s nagyjából az első fagyokig húzódó fagyimániám diétásra faragott verzióját mutatom. A pulcsimat már úgysem tudom.
Lapozzunk is.

Szóval, a fagyit én - sajnos - eléggé, a fagyit is, a legjobban a savanykás gyümölcsös fagyikat, meg úgy nagyjából mindegyik fajtát, csak hát a kalória, szokás szerint, mindennapi nyafogásom alfája és omegája.
Ez viszont egy diétás vörzsön. 


Annyi az egész, hogy banán + gyümölcs + joghurt + én tettem bele 1 kiskanál folyékony édesítőszert, utóbbit csak azért, hátha Zé így nem kér belőle, mert ritka vacak íze van, de nem volt szerencsém.  Összeturmixoltam az egészet, beraktam a fagyasztóba és időnként átkevertem, hogy a jégkristályokat széttörjem. Minden alkalommal akkurátusan lenyaltam a villát, pocsékba semmi nem ment.
(lehet banán nélkül is, tudom, de az állagjavításhoz nem árt)

Az elkészítése során a legnagyobb bonyodalmat az okozta, hogy elfelejtettem lemérni, akkor dobozt ki a fagyasztóból, új dobozt elő, mérleget nullára, átkanalazni a cuccot, lemérni, vissza a fagyasztóba. Ilyen perverzióim vannak.

Na, a lényeg:

banán - 82 gramm - 73 kcal - (fehérje: 0, 89 - CH: 18, 7 - zsír: 0, 27)
meggy - 150 gramm - 75 kcal (fehérje: 1, 5 - CH: 18, 27 - zsír: 0, 45)
joghurt - 150 gramm - 111 kcal (fehérje: 6,6 - CH: 7, 95 - zsír: 5,1)

mindösszesen tehát: 259 kcal  (fehérje: 9 - CH: 45 - zsír: 5, 82)*

 Na jó, a 160 gr-os szénhidrát diétába nehezebben illeszthető, de CH kell a futáshoz is, ugyebár.




Szerintem ez a mennyiség két adagot ad ki. A férjem szerint egyet sem.


 * nem szoktam ennyire részletesen számolni, bevallom, csak most a piros pulcsim elvesztése feletti fájdalom kihozta belőlem a legrosszabbat


7 megjegyzés :

  1. nem tudsz valami jobb helyet találni a cuccoknak? Ez így durva, hogy minden héten valami eltűnik. A fagyi pedig nagyon jól néz ki. Azt hiszem kellett is egy kis kényeztetés egy ilyen napon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a fagyi tegnap volt, mikor még mit sem sejtettem....
      de, a pálinkafőzőkhöz teszem le, most már innentől kezdve mindig, azok csak hülyék, de legalább nem lopnak. azt hiszem.

      Törlés
    2. ... de ha mégis, akkor jöhet a hashajtós pálesz :) Hátha....

      Törlés
  2. Én is...a fagyit is....a savanykásat ;-)

    VálaszTörlés
  3. A banántól tuti sokkal finomabb is lesz anélkül viszont szuper desszert CH-szegény diétában is!

    Én ugyanezt télen túróval is. nyami

    VálaszTörlés

szeretem, ha van visszajelzés ;)