2014. március 14., péntek

szesz nem marad, amit kiöntök*

Elmondjam, milyen az ideális futóverseny? Előtte még jelzem, hoyg aki nem érzi a kellő koherenciát a cím által sugallt tartalom és a kezdőmondat között, az ugorjon rögtön a 6-os pontra.

Szóval:

1. nincsenek emberek - természetesen tudom, hoyg versenyről beszélünk, ahol sokan és még többen, de ez most egy olyan játék, mintha valaki arról álmodozik, mire költené a lottó ötöst. mivel én nem lottózom, nekem ilyen játékaim vannak. tehát, nincsenek emberek, enyém a pálya, valahol valakik biztosan mérnek, de nem látom őket, s remélem, ők sem engem. miért, mérni úgy is lehet.
na jó, átgondoltam, kell menekülési útvonal, meg nagyvonalúnak sem árt lenni, 500 méterrel előttem mehet valaki.

2. a hőmérséklet -5 és +5 fok között van, de lehet velem egyezkedni (ugyebár), legyen 0 fok. én úgy ontom a vizet magamról, hogy őrület. szeretem is futás után mérni magam, öhöm.

3. nem süt a Nap. tudom én, hogy a többség alig várja, hogy kisüssön, de futáshoz én nem kérek Napot, ill. (ez most kompromisszumkészség vagy hepciáskodás?) lehet Nap, de én árnyékban fussak. legfeljebb a lábam érheti hőhatás.

4. abszolút sík a talaj. semmi dombocska és ilyesmi, lapos versenypálya. szerintem nem kell magyaráznom.

5. semmi terepfutás. rekortán sem. aszfalt, jó kis aszfalt, a minősége nem annyira releváns, ahol én futok, annál rosszabb nagyon nem lehet, megszoktam, így szocializálódtam.

6. mobil WC - mivel csak én vagyok a versenyen, nem okoz gondot a használata, viszont kiváltható egy terjedelmesebb, bokorrá nyesett tiszafával - erősítem a kompromisszumkész híremet.

7. na, igen,  a hetedik te magad légy***, vagyis laza vagyok és gondtalan. az utóbbi időben minden verseny előtt fallal álmodom, ezt szeretném kihagyni, meg úgy nagyjából az egész stresszt, s erről jut mindig eszembe a pálinkafőzők javaslata, hogy igyak már egy kupicát, biztosan jót tenne. mostanában (amikor egybenfutások vannak, mint holnap) viszek zenét magammal, Jazz+Az is van közte**, s van ez a címben idézet zenéjük, hogy 

...kivált ha félszeg, annak legjobb,
ha részeg, de délceg...

Mondtam én, hogy van itt kohéziós erő.

Egyébként meg jövő vasárnap lesz verseny, még nem neveztem, mert gyáva vagyok, de majd fogok, mert nagyon elszánt is vagyok, meg ez így együtt is működőképes kapcsolat bennem, szóval, 4 km és Esztergomba kell menni, szerintem fussatok ti (is).

Nem tudom, ne nyújtsam-e be igényeimet.


* Jazz+Az

** igen változatos a felhozatal, igazi Mischung


 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

szeretem, ha van visszajelzés ;)