2013. július 24., szerda

a vízhólyag teszi a futót

Sportsérülésem lett. Rögtön kettő is.

A futáshoz van nekem cipőm, pulzusmérőm, fejlámpám, futóprogramom, de most már van sebtapaszom is. Ágira hivatkozva elmondhatom, hogy mivel van vízhólyagom, már hívhatom magam futónak.

Egyébként meg ez egy szar nap, szépen idepötyögöm a konkrétat. Eleve nem tudtam felkelni reggel, pedig még elég hűvös volt, de ez még csak hagyján, mert (szintén) Ági mondta, hogy tényleg ne fussak mindennap, nem tesz jót az ízületeknek, végezzek keresztedzést.
Gondoltam, hogy lenyomok egy Péntek Enikőt, bemelegítettem*, aztán megnéztem kettő percet a  kritikus has- comb részből, végül a light-kardio mellett döntöttem, hogy végig azt érezzem, ez rosszabbul ment, mint első alkalomra. Mi jöhet még ma?...

Na, hogy a vízhólyagra visszatérjek, ha valaki azt gondolja, hogy már annyira felnőtt, hoyg egyedül öltözik fel, annak ajánlom ezt a videót. Mit is akarok, hát még a cipőm sem tudom rendesen bekötni.


              


Holnapra futás van betervezve, igazi, rendes, mert elméletileg megyek a DK-s futótársaimmal futni a szigetre. Este 6-ra. Már csak az a kérésem, hogy az eseményről (születésnapján mentő szállította el a hőségben futó nőt) csak a rádió adjon hírt, televízió ne.

* leírni sem esik jól, 40 fokban...

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

szeretem, ha van visszajelzés ;)