2013. május 6., hétfő

összegzés, második hét

Nos.

Össze vagyok zavarodva, hogy most akkor mennyit is futkároztam a múlt héten, a legoptimálisabb becslés szerint 2 km is megvan, na de hagyjuk már, ne legyünk ennyire optimisták. Abban maradok magammal, hogy 1600 méter, és ez szerintem jó. Egyben jobb lenne, nem mondom, de ne legyünk telhetetlenek, majd csak alakul. Mellette lenyomtam egy fél Norbit, az valami szörnyű volt, a fenekem azóta is érzem.

Ma megmértem magam,  50 dekát fogytam a múlt héten,  kiszámoltam, hogy ebben a tempóban életem végére akár karcsú öregasszony is lehetek, akár még vékonyan is meghalhatok, igazán szép kilátás. Nem szabad ennyit számolni, csak a baj van vele.

Egyébként meg az van, hogy nekem állandóan dagadnak a bokáim melegben,. márpedig elkezdődött a hosszú, forró nyár,  s egyébként is stabilan állok a földön ezekkel a dorongokkal, melyek a hő hatására elefántlábakká avanzsálódnak - na de ennek vége, imádom, hogy futás végére mindig karcsú a bokám, már ezért megéri. A bokámon látom, hogyan fog a testem vékonyodni.

Ja, és a vicc. Már kétszer megnéztem a bemelegítős videót, valamit össze is hozok futás előtt, csak én már abban elfáradok, de azért alibizek kicsit. Viszont tegnap elkezdtem nyújtani is. Uramatyám. Ugye, az van, hogy átmegyek a kis fahídon a futóterepemre, és gondoltam, hoyg visszafelé majd ott végzem a nyújtást, mondjuk, ez már a kertek alatt van, éppen láthat is valaki a házából, de nem érdekel. Ebben nyilván az is benne van, hogy futás után hősnek gondolom magam, feszes vagyok és friss és fiatal, nézzenek, na. És az volt, hogy bár látványra is magasabb volt a fahíd felső korlátja, mint ildomos, de hogy majd én oda felcsapom a lábam és úgy nyújtok. Először is alig bírtam felemelni rá a lábam,  másodszor amikor végre rajta volt, akkorát nyílalt valami a jobb combomban, hogy biztos voltam benne, itt most elszakadt valami. És ott álltam a rozzant bal térdemen a súlyommal, a jobb lábam a hídon szakadozik és nem bírtam levenni, ott gondoltam azt, hogy itt a vége(m). De már nem fáj, sőt, tegnap este sem fájt, csak ott akkor. Remélem, éppen félrenéztek vagy tüsszögtek a házakban....

A héten meg új terv van, majd jövök.

8 megjegyzés :

  1. Vagy csak ültek a fenekükön a tévé előtt, nasizva, míg TE MOZOGTÁL!!!!
    HAJRÁ Zazi, fogod te még oda egy laza lendítéssel feltenni a lábad!
    Juli

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem tudom,melyik Juli vagy, de imádom, ahogy biztatsz :))))
      fogom, ugye????

      Törlés
    2. A vészhelyzetes :)
      Zazikám: SIMÁN FOGOD!!!
      Juli

      Törlés
    3. az első alkalommal,mikor fellendítem, rád gondolok,ezt most megígérem neked!

      Törlés
  2. Borítékolva van a sikersztori!
    A mozgásfüggőség jeleit mutatod.
    Nagyon profi vagy! Csak így tovább. Sőt, engem is inspirálsz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. függőség??? muhahaha. mindjárt írok róla!

      Törlés
  3. A kitartásod, szivem! Na az! Az a nem semmi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Julcsi,figyu, ez két hét. én még két hónap után is simán feladom, szóval,messze vagyok én attól,hoyg a kitartással párban járjak. de ha ilyen cukin biztattok... !

      Törlés

szeretem, ha van visszajelzés ;)