2013. május 11., szombat

de most komolyan

A wamp előtti hét mindig nagyon durva, én alapból sokat dolgozom, de ilyenkor 14 órát is, ha úgy alakul és úgy alakul bizony. Ez van. Tudok sokat dolgozni.

És akkor most holnap vasárnap és wamp, én meg egész héten úgy dolgoztam rengeteget, hogy beleférjen a három futás is, és kettő már lement, és akkor még elképzeltem, hogy na, ma egy utolsó hajrá, este futás, fürdés, béke és nyugalom, holnap meg csitti-fittin fogadom a sok és lelkes vásárlót és erre felkelek reggel korán és mit látok?

Hogy esik az eső. Nem kicsit, nagyon.

Értem én, hoyg nem papírból vagyok, különben meg nem villámlik, ne szóljak semmit, arról nem is szólva, hogy éppen mikor kinéztem, akkor mentek (az esőben!) a kocsmatöltelékek a törzshelyükre, vehetnék példát róluk, ezeknek az eső semmi, ömölhet, akkor is haladnak céltudatosan, sőt, télen márciusban, mikor elvágódtunk a külvilágtól és akkora hó esett, hogy még  a hókotró sem tudott bejönni az utcánkba, ezek akkor is eljutottak a célobjektumba. Esküszöm, mintha a Deltát láttam volna Hillary-vel.

Én viszont nem, nem vagyok ilyen, így aztán most nagyon ajánlom, hoyg elálljon az eső, nap nem kell, lehet velem kompromisszumot kötni, de esőt már ne, ha lehet.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

szeretem, ha van visszajelzés ;)