2013. május 25., szombat

teliholdnál sem jobb

20: 52 - most már felveszem a rucimat
20: 55- a kertben bemelegítek, a kutya a hátamon, azt hiszi, játszunk
21: 05- a Hold is fent van, király
21: 10-  nem érdekel, muszáj elindulnom, mindjárt hajnalodik

Szóval, két újítás is van, sőt, három is. Először is, hogy aszfalton futottam, vagyis a faluban. Ehhez meg kellett várnom, míg relatíve beesteledik (második), nem fogom a kövér kis testemet a nyilvánosság elé tárni. Ahhoz, hogy az első falun belüli futásom estéjén díszkivilágítás  telihold van, nem szeretnék fűzni semmit. Mondjuk, a fejlámpa nem kellett.
Az aszfalt és a földút között nálam az aszfalt győz, tejóég, mennyivel egyszerűbb itt futni, nincsenek göröngyök, sokkal -  sokkal egyszerűbb.

A harmadik, hogy bedugtam a telefonom zsinórját a fülembe, bekapcsoltam a rádiót és így futottam, ez tényleg jó, biztosan segít is, de talán legközelebb valami zenét prezentáltatok magamnak, mert éppen egy madrigálkórus tagjaival készült interjú és hát ez nem kimondottan az az ütemes zene., viszont mégis elvonta a figyelmem,  kevesebbet nyöszörögtem. De lehet, hoyg csak nem hallottam.

Egyébként meg nem volt rossz, 500 méter volt a kitűzött táv, hogy ezt majd négyszer. Az elsőt lazán, megfigyeltem, hogy az eleje lassan már szinte jólesik, ezt kellett megérnem, hoyg ilyet írok.A második 500 ennek ellentéte, állandóan fájt a  vádlim, ezt már nagyon unom, hogy van ez a szép, fejlett, erősödött tüdőm, ami már bírná, és akkor a szép, erős, vastag lábam meg nem.  
Biztosan azért, mert ebben a faluban nincs sík terep, mi fentről nézve sík (endomondo), az lentről kiemelt kategóriás hegy.




De azért az van, hogy a harmadikat is (lejtősebb), de ez semmi, hanem a negyedik (emelkedősebb) etapot is lefutottam egyben, pedig eddigre én már élőhalott szoktam lenni, feleződöm rendesen. Mondjuk, úgy vánszorogtam, én nem is tudom, egy 5 éves gyerek végigcsacsogva elhúzott volna mellettem.

Szóval, hoyg 2000 méter. Na.

Viszont a holdnak, meg az utcai kivilágításnak hála láttam az árnyékom. Rettenetes.  Egy kerek gombóc húzza-vonja magát az úton. Na, ezért nem akarok én nyílt színen futni, még nekem is sokkoló élmény volt.

(viszont ma is mennem kell, mert holnap eső lesz)


7 megjegyzés :

  1. http://www.esztergomifutomuvek.hu/?p=versenykiiras3&lang=hu

    ERRE a Teliholdra benevezhetsz már nyugodtan. El is kísérlek, ha akarod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én nem tudok 4 km-t lefutni... még egyelőre az is hihetetlen, hoyg valaha fogok? és hát a tempóm :(
      idén alapozok és kezdek, de jövőre nagyon szeretnék, nagyon-nagyon-nagyon. még annál is jobban.

      Törlés
  2. Ilyen történt velem is. Nem is csak árnyékkal, hanem fényképpel. :( de azóta lement 3 kiló. És az két hete volt...

    VálaszTörlés
  3. Le a kalappal elotted!Fantasztikus vagy!
    Hedi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. gondolod? aggaszt, hogy még mindig nem tudok 500 méternél többet egyben, de annyira mondják, hoyg türelem, türelem és tudom, hoyg igazuk van, csak én meg nem vagyok híres erről.

      de ha látom a fejlődést és ha külsőleg jön, hoyg igen, ez az, igenis, lassan, de az,akkor jobb egy kicsit, megnyugszom vagy két napra. :)

      Törlés
  4. Talan nem is az egyben szamit hanem a mennyiseg, ami ugye lassan minoseg is lesz ,ha mint irod az eleje meg jol is esett...meg ha osszehasonlitod az elso hettel, amikor meg csak az volt a feny az alagut vegen hogy jaj de jo lesz ha mar vege van ..a fejlodes hatarozottan latszik.Mindenesetre nagyon orulok ,hogy ilyen szivos vagy nem baj ha sirankozol neha mellette, annal jobban lehet ertekelni a befektetett munkat.Ha valami ravesz, hogy en is nekiinduljak az csak a Te lelkesedesed es kitartasod.
    Hedi

    VálaszTörlés

szeretem, ha van visszajelzés ;)