2013. június 12., szerda

(észre)vétlenül

Van nekem ez a csodálatos öltözékem, a narancssárga, 3/4-es macinaci, mely elég bő ahhoz, hogy a benne rejlő sonkákat csak sejtesse, de ne mutassa, na, én ezt ma lecseréltem.

Mostantól testhez simuló, szürke, azonban továbbra is 3/4-es nadrágban feszítek, utóbbit szó szerint. Próba nélkül vettem meg, XL-es, beleférek és az elvárható módon rajzolja ki a combom,  magyarul szörnyű. Igazából úgy képzeltem, hoyg akkor veszem meg, ha találok hozzá fenék alá érő pólót, mert az nem létezik, hogy én ezt úgy vegyem fel, hogy comb és fenék együttesen és nyíltan, az már vizuális környezetszennyezés lenne. Találtam, a férfi osztályon, pont a fenekem alá ér. És pink. De meg tudom magyarázni.

Én tényleg nem ezt akartam, hanem szürkét, hogy elvegyüljek a természetben (szürke nadrág, szürke póló, szürke személyiség), de Eszterrel előtte ebédeltünk és én leettem magam az indonéz remekkel, és E. meg azt találta mondani rezignáltan (miközben én szalvétával és egyebekkel próbáltam a foltot leszedni magamról, minek következtében az szétterült), hogy minket, kövéreket már úgysem vesznek figyelembe, a kutya sem figyel ránk, nyugi, nem veszik észre, és ez a mondat megállította a szürke póló felé nyúló kezem, what's more, a pink felé irányította.Azanyátokmindenit  Azt sem veszitek észre, ha leeszem magam?! Ezt nektek.


Szóval, este ebben futottam, de az endomondo-nak nem tetszettem, egyetlen métert sem volt hajlandó mérni, de azt legalább 10 perc alatt tettem meg szerinte, pedig a lassan szokásosnak mondható 3,5 km, a szokásosnak mondható bontásban ma is megvolt.

És vettem egy csipkés bugyit is, muszáj volt, na.


A mai fotó pedig a szobornál készült, itt van a startvonal, innen indulok világgá kifelé.



Itt pedig megérkezem, világvége 62. (1,5 km-re a szobortól)

26 megjegyzés :

  1. pink póló a férfi osztályon??? :-)))
    Szerintem jól nézel ki, és a lényeg, hogy jól érezd magad benne futás közben.
    A képek nagyon jók!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. figyelj, volt ott minden -mondom kacsintva. de tényleg.
      a combom tuti fogyott, de nagyon pufi még, csak ez a legelőnyösebb fénykép, én meg hát na, manipulálom a népet :D

      a fotók telefonnal készültek,képtelen vagyok még egy kütyüt magammal vinni, de azért ezt tényleg elég jól tud. csak az endomondo nem akar működni, de úgy kitörlöm, mint a huzat,meglátja! ;)

      Törlés
  2. Nem is sonkás! Ez már csak sonkácska, és tök jól nézel ki!!! Nekem is kéne valami fenékalá póló, mert a keresztelő képeken szembesültem vele igazán, (igen, a tükör genya, mert folyton csal) hogy jobb lenne az én sonkahegyeimet eltakarni!
    Én tegnapelőtt ugyanilyen terepen nyírtam ki a bal térdem (igen, bemelegítettem rendesen), valami nagyon nem tetszett neki, össze-vissza kellett kerülgetni a gödröket, és tegnap már nem bírtam semmitsecsinálni vele. Ma már sokkal jobb, pihentetem pár napot. 7végéig úgysem tudok futni, nincs hova tenni Bogit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a kép csalóka, lányok, mondom, csak szeretek manipulálni, nem ilyen vagyok,biztosan jól tartottam a lábam, de komolyan.

      láttam a fényképeket, te miről beszélsz? nem viccelek.

      a térd nagyon furcsa jószág, mi van, ha szedsz porcerősítőt és kenegeted sportkrémmel (vagy mi a fene)? nagyon kell vele vigyázni...

      nekem a bal néha megijeszt,hogy most már mindjárt fájni fog, de ha futok, elmúlik,ezt szereti, na.

      Törlés
  3. Szürke egyéniség? Vehetsz magadra akármennyi szürke cuccot, szürke egyéniség, az nem leszel, ebben teljesen biztos vagyok. A 3,5km előtt pedig ezennel meghajlok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Irenka drága, nem egyben, el ne hidd, 3 etapban futom le. futom.... hehehe,kocorászom :)

      nem vagyok nagy szám, csak néhányan azt hiszitek, de nem.sajnos.

      köszönöm!!!

      Törlés
  4. A blog témáján túl a humor ami idecsal. Szeretem mind a kettőt, a futást is és a humort is. Itt van mind a kettőből elég. Szerencsére.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Anna kedves, csak így lehet kibírni az életet. na jó,én sem vagyok ám mindig tréfás kedvemben, viszont ez így történt. áttételesen Eszter miatt vettem a pinket, de igazából azért, mert megmérgesedtem ;) így vásárolok én. ;)

      Törlés
  5. Ez jólesett így lefekvés előtt. (és egy elhízásos műsor után)
    A csipkés bugyit is a férfiosztályon vetted ? :))

    VálaszTörlés
  6. hát nem is tudom mit merjek még mondani... öööö ...

    VálaszTörlés
  7. Ugyanilyen szürke a futónadrágom, csak vannak rajta fényvisszaverők - és ma volt rajtam először, miután úgy döntöttem, elég jó nő vagyok hozzá, ráadásul a póló se takart el térdig, mert abban kényelmetlen futni, mégis megdudáltak, amikor az útszélen nyújtottam, és hozzáteszem, hogy eleve pinket akartam ebből, csak nem vót akkorka -, viszont nincs zsebe, és ez nekem egy örökjáró gumicsengő, de mit is akartam?! :)

    Ja, hogy egy ideje azt vallom, hogy ha már megőrülünk, akkor azt brutálisan. Rózsaszínben akár. Kit érdekel? Ismerjenek fel a kalózjelvényes futónadrágról (na, ezt alig várom már megérkezni), a rózsaszín zokniról, itákdáse.

    A hiúsági agybajodról meg: futószoknyáról hallottál már? Hamarosan elég jó lábad lesz, hogy vegyél futószoknyás futónacit, és azt szeretni fogod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a fényvisszaverő nagyon tuti és kell is majd nekem, van valami öntapis? a zseb viszont problémás, nagyon hiányzott, a telefonnak kellett volna, mert az, h bedugtam a nadrággumijához, nem az igazi, lehet, h az endomondo ezért nem mért?

      és hát igen,megőrülni is csak rendesen érdemes, nyilván! :)

      hát ezt a futószoknyát láttam az Evelinen és kérdeztem, még nem válaszolt, de majd fog, mert ez azért erősen a must have kategória, ugye :DDD

      Törlés
  8. De jó, ez már nagyon a haladás útja, mikor az ember eldönti, hogy futós gatyában nyomja tovább, akármi lesz!
    Basszus, amikor először a tömött tengerparti sétányon végignyomtam egy ilyenben, és arra gondoltam, hogy ha nekem ezt valaki egy pár hónappal korábban mondja, beleröhögök a képébe. De akárhogy nézzük, egy ilyenben százszor kényelmesebb futni. Én rövid gatyát húzok rá futáshoz, így olyan érzés, hogy azért mégis takar valami.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kényelmesebb és lehessen már ez a döntő,nem az, hogy vastag-e a combom persze, hoyg vastag, ezért (is) futok :)

      Törlés
  9. A GPS be volt kapcsolva közben? :D Egyszer én is megszívtam így. Amúgy a nadrág nagyon cukker és csini. És tökügyi vagy. A terep ismerős. Itt is homok, meg hepehupa, meg dombok hada. De ahogy a férjem szokta mondani: Kell nekünk egy kis égazsír. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. égaszír!!! :DDD

      be volt kapcsolva, de nem vette az adást, azt egyszer hallottam, hogy bemondta, hogy no GPS, nem tudom, eddig zsebben volt,most bedugtam a csini gatyám korcába, nem tetszett neki? lehet. :(

      Törlés
    2. Szerintem az endomondo monnyon le! Nekem se kérlelésre, se ráolvasásra, se fenyegetésre, se extra hosszú ideig várakozásra nem veszi a gps jelet. Így aztán jól megcsalom a runkeeper-rel, majd visszaexportálom az adatokat és kész.

      Törlés
    3. a visszaexportálást nem értem, azt hoygan? a runkeeper sokkal jobb, mert méri az egyes km-eket is, mármint a tempót, meg egyébként is. csak merev vagyok. vagy ragaszkodó?

      Törlés
    4. Rossz volt az igekötő-választásom, nem vissza-, inkább át. :) Runkeeperből adatok le, aztán fel az endo-ra. Mert ott meg olyan sok minden van, ami vonz. Azt hiszem, a futásnál nálam legalább annyira extázis a dokumentáció és a fejlődés nézegetése és elemezgetés, mint maga a lépés. :)

      Törlés
    5. akkor ezt a konvertálást majd elmondhatnád alkalomadtán.... ha lesz rá időd.mert egyébként ez az, hogy az endomondo-n olyan helyre kis grafikonok és táblázatok vannak!

      Törlés
  10. Evelin futószoknyája szerintem Tchibós.

    VálaszTörlés
  11. Furcsa lesz itt az új hozzászólás, de az van, hogy tudom én, hogy futsz egy ideje, sőt! (viszont meglepődtem az évszámon), s nekiálltam végigolvasni az egész történetet az elejétől.

    Nagyon régóta nem mozogtam, hosszú ideje nem is éltem igazán. Ez nemcsak a mozgásra vonatkozik, minden tekintetben eltűntnek érzek néhány évet (nem fizikailag sajnos, mert úgy reciprok számít).

    Szóval döntöttem: ideje jelen lennem a saját életemben (ami a legalább három év lárvaállapotban leledzést követően nem is olyan könnyű). Ebben is segítesz majd, szóval köszönet a blogért :)
    Mert kell az inspiráció, kell hogy legyen bennem erő és kitartás, kell tudnom, hogy meg lehet csinálni és kell a megfelelő öntudat az gondolni, hogy "Ezt nektek".
    Ennél a résznél kacagtam fel és amikor a héten megint lemegyek végigszántani a füvet a köreimmel, erre fogok gondolni :)

    Most pedig olvasok tovább :)
    J.

    VálaszTörlés

szeretem, ha van visszajelzés ;)