2013. június 19., szerda

megadnád a dílered számát ?

Új útvonal lép ma érvénybe, elfutok a szomszéd faluig, az nekem semmi, ugye, de majd csak este, így akkor most elmondom, milyen volt a füredi verseny.

Röviden? Olyan volt, hoyg én is akarok.
Hosszan? Soha nem fogom tudni megcsinálni.

Én már a versenyszámoknál összekeveredtem, hogy volt triatlon, meg fél-triatlon (ez az ironman*, ugye?), meg balatonman 70,3; meg balatonmen-special, meg 4,2 km, meg egyéb finomságok. A távokról meg annyit, hogy pl. a fél-triatlon is igen durva és komolyan, mi vesz rá embereket, hogy ezt csinálják? Mi, mi... Nyilván az, ami engem is, hogy fussak 30 fokban. A cucc. Csak hát a mennyiség  nem egyforma, nekik több jutott a varázsgombából. Jobb  a dílerük, na.

Egy évvel ezelőtt, ha lementünk Tihanyba és Füreden láttam, hogy banzáj van és futnak, meg bringáznak, meg úsznak (összefoglaló néven: sportolnak), akkor megemeltem a kalapom és tisztelettel vegyes szent borzongással mentem el fagyizni. Fagyi most is volt, de a versenyért mentünk át, direkt a versenyre, mert azt látni kell. Futnak a blogos ismerőseim, meg az ismeretlenek is. Fordult a világ.

Két emberrel mindenképpen szerettem volna találkozni,  Tünde a 4,2 km-t futotta (elmondanám, hogy 10 hete kezdett futni, a viszonyítás kedvéért mondom, hoyg én meg 8 és sem a táv, sem a tempó felét nem tudom produkálni, de nem baj, nem haragszom), Zsolti pedig (kapaszkodjatok) félmaratont. Félmaratont. Mit tegyek, ilyen olvasóim is vannak, bocsássunk meg nekik.

Találkoztam velük, mert én bátor vagyok és vagány és frankó és bár előtte gondoltam, hogy talán mégsem, ne csalódjanak már bennem, messziről kedvelni mennyivel könnyebb valakit, meg különben is, ezek a virtuálisból a valóba való megérkezések néha kiábrándítóak, na de na. Stop it. Ahogy a férjem mondta: és akkor kinek fogunk ordítani? Mindig is lehengerelt a meggyőző érvelésével.

Így aztán én ordítottam (mission completed), a férjem meg fényképezett. És figyeljetek, ezek a futók olyanok, hogy megköszönik a szurkolást, az ember azt mondja, hogy hajrá, és futás közben odanéznek és mosolyognak és azt mondják, hoyg köszi, waht's more, hogy még egyszer ennyi van hátra, meg ilyenek. Futás közben.

És a futásuk... hát úgy mozognak, hoyg nem esnek ám szét 200 méter múlva, nem lesz koordinálatlan a mozgásuk, francot, ruganyos, ütemes léptekkel haladnak a sokadik km után is, szólok is a dílerüknek, kell a cucc. Must have.




* közben kiokosítottam magam. én nem vagyok leszek iron(wo)man.

6 megjegyzés :

  1. Jó volt, hogy ott voltatok, Zazi! Engem, az ilyen doppingol. Köszi a szurkolást! De azért azt ne hidd, hogy én pl. nem voltam időnként szétcsúszva... :) A körülményekről már meséltem, hogy az én esetemben nem voltak éppen ideálisak. Most csak annyit, hogy amúgy fogcsikorgatás volt a részemről a táv jó része, de mielőtt odaértem a szurkolósereghez, mindig figyelmeztettem magam, hogy összeszedett mozgás, mosoly, vidámság a körülményekhez képest. A pálya másik végén meg grimasz. És séta! Olyan is volt, nem is vagyok büszke rá. Szóval, ha valaki leselkedett volna mondjuk titokban a nádasból a pálya másik felén, akkor kegyetlen küzdelmet látott volna az arcomon.
    És ha már a cuccnál tartunk... Tudod, mi az addiktív? Az, hogy napjában 6-szor idekattintok, hogy írt-e ma valamit a Zazi. Na mi van, még mindig nem írt? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. áh, tudod, dolgozni is kell :D

      lehet, hogy így volt, ahoyg mondod, de az a helyzet,hogy nekem így is jó lenne, lehet velem egyezkedni, kiegyezem azzal, hogy a nádasnál vicsorgok csak :D

      Tünde meg úgy fut, mint a nyúl, én ezt nem bírom felfogni, hát milyen emberek vagytok ti? (csodásak)

      Törlés
  2. E heti ajánlatom: http://fittzona.hu/cms/edzesprogram.html Kedvencem a péntek. Ez most gratis megy, mert úgy megnevettetél a föntiekkel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köthetem fel a gatyám, mit művelsz velem...! :)

      Törlés
  3. "Milyen emberek vagytok ti?" :D
    T.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kerestem a szövegben a mondatot, nem találtam, mondom,miket ír nekem ez a Té, de csak meglett :D

      Törlés

szeretem, ha van visszajelzés ;)