2013. június 3., hétfő

critical mass


Úgyismint kritikus és tömeg.

Szóval: májusban kb. 25 km-t futottam, kezdetnek nem rossz, a  0 után határozottan jó. Az lesz majd a szép, új világ, mikor hetente lesz ennyi, vagy kéthetente, de tökmindegy, mit mondok, mindenképpen irracionálisan hangzik.
Emellett talán ha kétszer csináltam egyéb mozgást, ezen változtatni szeretnék, csak még keresem a lyukat a napirendemben. Meg a kedvet.

Szerintem változik a testem, a sokat emlegetett pufi kis testem, ez kívülről nem látszik, más csak egy kövér nőt lát, de nyugodjatok  meg, hogy a házi kontrollerem letapogatásos módszere nem csal, és szerinte is van itt változás. Biztosan izmosodom, muhaha.
A deréktájon meglévő Challanger - Deep mélysége még nem csökkent, viszont a fentebb lévő hurka eltűnni látszik.
A mérlegre nagyon mérges vagyok,  összesen 3 kilót fogytam, ami egyszerűen nem fair, még gondolkodom, kegyelmezzek-e neki. De most komolyan. Egyedül reggel eszem egy szelet pirítóst, igaz, lekvárosat, de ennyi, csoki semmi, süti hetente egy szelet, nassolás nuku, fehérje és zöldség, mindig csak az önmegtagadás. Esti nasi kilőve, egy pohár kakaó, nem cukorral, nem instant, ez az esti luxusom levezetésem és akkor képes kiírni, hoyg 3 kiló. Vesztőhelyre a feltalálót.

Készült rólam fénykép, a kezdetek kezdetén Zé lefényképezett, terveim szerint minden hónap elején megtesszük ezt, hogy majd egyszer milyen jó lesz majd, de azért ezt már ismerjük, nem?, hoyg most ugyan egy kicsit rossz, de majd  annyira, de annyira jó lesz. Szóval, ez még nem az, nagyon inkább nem mutogatnám, fej nélkül sem. Fejjel meg pláne nem.

A júniusi cél lehetne az, hoyg ledobjak még 3 kilót a végére (nincsenek vérmes reményeim, ilyen kezdet után, ugye...), kiváló eredmény, mire meghalok, akár karcsú is lehetek. Jó lenne 2 km-t egyben lefutni a végére, de most elbizonytalanodtam, legyen 1700 egyben, az is valami, nemdebár? És a tempómon sem ártana csiszolni.

Mi is van még? Ja, a lelkesedés. Az megvan, töretlen, nem is értem, honnan merítkezik. Gyanakodva nézem a bennem élő lusta, élveteg nőt, hoyg mintha kezdené élvezni a szenvedést futást, csak még nem meri bevallani. Volt neki sok rossz tapasztalata, sokszor már majdnem kimondta a boldogító igent, aztán pofára esett, ezért most már óvatos duhaj, nem kötelezi el magát könnyen, még dolgozni kell, hogy rábólintson az elköteleződésre, de szerintem az úton van. Azon a nyamvadt, göröngyös, emelkedőkkel tarkított földúton, ahol rója a métereket. Ezt dobta a gép.




17 megjegyzés :

  1. Ritám, ne keseredj el a 3 kiló miatt, izmosodtál, és az sokkal nehezebb, mint a zsír! Egyébként is az elején nagyon nehezen indul meg lefelé, de aztán...
    Nekem 2 hónapig!!!! egyetlen kiló sem ment le. Aztán gyorsan 4. Aztán megtorpantam mozgásügyileg, és most újra kezdtem. Na, így nem lehet, de ez van. :( A 7végén én is futottam, amúgy is fejfájásos idő volt, a 1,5 km-t 14 perc alatt vánszorogtam le, közben 20 milliószor megálltam, és mikor hazaértem kinyúvadtam a szőnyegen, vagy 10 percig nem is mozdultam. Utána éjjelig fájt a fejem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. fejfájással futni menni, az azért nem a best fokozat... én akkor nem mennék.

      más valakik meg azt mondják (és nekem is ez a tapasztalatom), hogy az elején megy könnyen le,mert megindul a sokkhatástól. nekem mindegy,mikor, de ugorjon.

      megtorpanások vannak, majd kiküszöböljük, csak szólj!

      Törlés
  2. Nálam most pont az van, az utálatos mérleg nyelve nem hajlandó tovább mozdulni. Ki vagyok akadva.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. vesztőhelyre a feltalálóval, mondom én.

      értelek. fene bele. neked miért nem mozdul szted? mert mozogni mozogsz. :(

      Törlés
    2. Nem tudom. Idegesíteni akar biztos. Csak nálam az idegesség kényszerzabát okoz, nem jó, nem jó.

      Törlés
    3. átmeneti stagnálásról van szó! csak erről! most kell a kitartás, egy - két hét és megint megindul

      Törlés
  3. Nekem kiló nem is ment le a futástól, "csak" centi. Az viszont nem kevés, legalábbis számomra. Meg a nadrágjaim számára. Szóval nem értem, ha centi megy, kiló miért nem. Aztán változtattam az étrendemen is, és pápá két kiló három hét alatt. Remélem, lesz folytatás...
    Hajrá, Zazálea! A fotózás jó ötlet, a ruháidon fogod majd látni az eredményt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 1 kg izom kevesebb helyet foglal el, mint 1 kg háj, így ha utóbbiból előbbi lesz, akkor a kiló marad ugyan,mégis kevesebb helyet kér a testből.
      értem én. csak nem szeretem.

      Törlés
  4. Gratulálok! Egyetértek az előttem szólókkal, miszerint az izom nehezebb, mint a zsír, de kisebb helyet foglal. Én teljesen el vagyok keseredve, mert már a második edzésen lettem rosszul. Nem kicsit, hanem ájulósan... Nem akarom feladni, viszont ez így veszélyes. Fogalmam sincs mitől, mert enni eszem előtte és iszom is előtte közben utána. A fáradságtól lehet rosszul az ember??????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. és mit mond az edző? mert ez így nagyon nem jó,Krisztina... :((((
      lassíts! nagyon magas a pulzusszámod talán? ej...:((((

      Törlés
    2. Az edzőnéni lefektetett, kérdezte ettem-e... ettem, ittam-e... ittam, a pulzus megnézte a csuklómon, magas, de nem vészesen, oxigén... légbefúvásos a terem, egyedül a fáradságra tudtam gondolni (csak kb 5 órát aludtam előtte) remélem most a hétvégén rendben leszek, ha megint jön a rosszullét, akkor irány a doki :( :( végre rávettem magam a mozgásra...

      Törlés
  5. Teljesen jó a 3 kiló, nekem ugyanezen idő alatt 1 ment le, pedig tudvalevőleg én is futok.

    VálaszTörlés
  6. 6 hónapja nem fogyok egy kurva dekát se. Kábé egyáltalán nem érdekel, én vagyok a világ királya, most jöttem az Ultrabalatonról, ki nem szarja le a mérleget?!

    Jó, egó off. Ha nem fogysz, de egészséges vagy, nyertél. Ha jól is táplálkozol, akkor be fog indulni a fogyás. 1500 kcal alatt nem lehet létezni, csak ha inaktív vagy. Ha otthon melózol (és nem hidegburkoló vagy illetve favágó), akkor talán lemehet a kajálásod 1200-ra is akár. Ha folyamatosan mozogsz, és a futáson kívül csinálsz keresztedzéseket is, akkor a kilók is el fognak mozdulni.

    T.e.a

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. halló, halló, mindenki figyeljen ide,itt egy ultrabalatonos komment!!! írhatsz, amit csak akarsz,nem érdekel (jaj,dehogynem),büszke vagyok rád, büszkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

      lányok,ugye,látjátok, ULTRABALATON. királynő. :)

      (holnap keresztedzés,ma viszont jobb tempót futottam, majd megírom holnap)

      Törlés
  7. A 3 kg szerintem egyrészt teljesen reális, másrészt pedig akár optimálisnak is nevezhető. Én azt olvastam, hogy havi 3 kg-nál többet fogyni nem egészséges. Az elején amúgy nekem is nagyon lassan indult be a fogyásom, nagyon csodálkoztam is rajta, mert amúgy annyit mozogtam, mint az állat. Legalábbis én úgy éreztem és még így visszagondolva is az a benyomásom, hogy tényleg elég sokat dolgoztam a témán. Aztán úgy 3 hónap elteltével gyakorlatilag úgy kezdtek lefelé röppenni a kilók, hogy nem is akartam elhinni. Nem tudom elégszer leírni (már biztosan nagyon eleged van belőle): kitartás! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hogy lenne belőle elegem, éppen ez kell, erre van szükségem, hoyg azt mondd, ez így oké, menni fog, nyugalom,ez normális, no para, satöbbi.

      inkább, hogy meg el ne und ezt leírni!

      Törlés

szeretem, ha van visszajelzés ;)