2013. június 22., szombat

kis éji futás

Ha 9 héttel ezelőtt, amikor a 75 métereket futottam, azt mondta volna valaki, hogy Zazikám, nyugi, lesznek itt km-ek, noch dazu: iccaka, akkor már írom is a nyugtatót neki.


Ne felejtsük el, hogy tegnap reggel lenyomtam a norbit, majd este 10-kor elindultam futni. Ezt soha többé. Én nem vagyok megszállott, nem vagyok őrült, nem vagyok semmi, én csak egy pufóka fóka vagyok, aki fogyni akar, meg futni akar és hát szép, szép az elhivatottság, de azért lássuk be, vannak határaim. És csak azért, hoyg dicséretet kapjak, azért nem, meg lehet nyugodni.

Kell azért ide egy kis józanság is, ezt mondta ma reggel a a bal térdem. Nem mondom, hoyg fáj, inkább azt, hoyg érzékenykedik. Igaz, ebben szerintem a tegnap esti futás a ludas, mert elég nehezemre esett a futás, a 3,15 km-en többször is meg kellett álljak pihenni (WTF), bár a runkeeper erősen túloz, nem dülöngéltem ennyire, esküszöm. Viszont 10 alatt volt a perc/km, de  még ennél is jobban hangzik, hoyg azt mondta, hogy 6,37 km/h. Tudom én, hogy ezzel még ne keljek az ovisokkal  sem versenyre, de azért jó érzés volt, bár a térdem más véleményen van.



Azon gondolkodom, hogy mivel egyszerre egy tényezőn tudok csak változtatni, ezért egyik futáskor nagyon lassan, de az egyben lefutott távot fogom növelni apránként, a következő alkalommal pedig futok (mondjuk) 1 km-t, de nem 10 perces átlaggal, ez így oké vajon?
A köztes napokon pedig majd tornázom, semmi együttes alkalmazás...

Na, egyébként meg az történt még, hogy gyanútlanul futottam az utcákon és az egyik házból kilépett egy csupán alsónadrágot viselő fiú, nekem szemem sem rebbent (ellenben az övé), nem nagy truváj alsógatyában pasit látni éjszaka, inkább gyorsítottam, mert ez nekem semmiség és minden lazaságomat belesűrítettem abba az egy szóba, amit elég nehezen, de odavetettem, ez pedig mindösszesen az volt, hogy: helló.
Majd, mint aki nem ér rá nézni a(z) megkövült elámult tekintetet, hiszen minimum félmaratonra gyúr, továbblibegtem. Továbblihegtem..


9 megjegyzés :

  1. Együtt futottunk :)
    De én sem megyek többet ilyen későn, szörnyű volt és még a szúnyogok is megzabáltak. Mondjuk főleg nekik köszönhetem, hogy inkább futottam, mint sétáltam. Lehet, hogy holnap kipróbálom a hajnali futást. Bár nagyon álmos szoktam lenni, de nem akarok megsülni, és agyoncsípetni sem akarom magam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. próbáld ki mindkettőt, s amelyik jobban tetszik,azt vesd most be, bár állítólag enyhül az idő..

      én tudtam, hoyg együtt vagyunk, állandóan futottam utánad, mert mindig lehagytál,láttalak!

      (csak sajnos most jegelem a térdem...)

      Törlés
  2. Térdednek jobbulást kívánok, minél hamarabb!
    Azt erősen kétlem, hogy lehagytalak volna.
    Egyszer rendezhetnének valami versenyt, hogy ki tud lassabban futni :)
    Múltkor férjem elkísért, és közölte, hogy neki ez fárasztóbb, mintha gyorsan futna :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na, kis reggeli röhögés megvolt :)

      te,én olyan lassan futok, hogy benézhetek a házak ablakán. kéne egyszer nekünk zusammen!

      Törlés
    2. nekem arra nincs energiám, hogy még nézelődjek is :)

      Törlés
    3. ha velem futsz, ez is megeshet, elvégre ez a legjobb az egészben .D

      Törlés
    4. Én olyan helyen nem futok, ahol házak is vannak, még meglátnának :) A múltkor mondjuk majdnem megtámadott néhány kutya, akkor mondjuk örültem volna a házaknak, vagy 100 métert elképesztő tempóban sikerült megtennem (magamhoz képest persze)
      Szóval közös futásra más helyszínt kell találjunk :)
      Itt nálunk amúgy én még futót magamon kívül nem láttam, szóval itt már önmagában a futás is ciki, nemhogy a lassú, a múltkor is elment mellettem két biciklis, hát szerintem nem értették, hogy miért futok, ahelyett, hogy mondjuk a kertben kapálnék. Meg a szomszéd is kiszúrta múltkor, hogy a töltésen futottam (ő oda fát lopni jár), és a felesége másnap mondta, hogy arról beszélgettek este, mitől ijedhettem meg ennyire, hogy ott futok a Duna felé, szóval itt az, hogy sportolok, és direkt fárasztom magam egy amúgy is fárasztó nap után, fel sem merül az emberekben.

      Törlés
  3. Én meggyet szedni is rá szoktam érni, az milyen? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mit is mondhatnék erre, van hova fejlődnöm :DD

      Törlés

szeretem, ha van visszajelzés ;)