2013. június 28., péntek

belső hő

De hogy az én fizimiskám mindig úgy néz ki futás után, mint a spanyol tengerparton délben elszendergett német turistáé, az  azért durva.

Először azt hittem, a nap miatt van, tök logikus lenne, de nem, ez belső hő, akkor jöttem rá, amikor éjszaka futottam, ugyanis akkor is lángolt a képem, őrületesen ronda vagyok. Hiába, no, hozott anyagból dolgozom.

Ma elaludtunk, később mentem futni, erősen nézegettem kifelé az ajtón, hogy mi van odakint, nem volt kedvem, vágjuk rövidre. De azért elmentem és milyen jól tettem, mert futottam 1,72 km-t oda és mikor megálltam pihenni és lerogytam egy buszmegálló padjára, akkor ahogy lógott a fejem lefelé, megláttam, hoyg ideje szőrteleníteni. Újabb érv a futás mellett. 



Még egyébként az történt, hogy a pálinkafőzde turbófokozatra kapcsolhatott, mert 4, azaz négy férfi állt kint abból a típusból, amelyikből egy is elég sok, gondolom, ma sok pálinka fő, mert azt, hogy a közönségem így szaporodik, leírni sem esik jól. Néztek, hogyne néztek volna. Nagyon jólesett így elstartolnom, aha. Meg a lila fejemmel visszaérkezni is.


A taktikám most éppen az, hogy az elsőre egyben lefutott km-t növelem, el kell érnem a 2 km-t és jó lenne 8 perces idővel, visszafelé már elég visszakocorászni, ahogy bírok, s elhihetitek, elég is nekem visszajönni...



Lényeg a lényeg, hogy holnap olyan poszt lesz, hogy  lesz benne szó éjfélkor induló gyönyörről. Maradjatok velem.

15 megjegyzés :

  1. Valami lehetett a levegőben ma, mert én is elaludtam. Szerencsére azért nem nagyon, meg nem is kellett emiatt rövidítenem a betervezett körön, de azért kapkodnom kellett a reggeli dolgaimmal hazaérkezés után, hogy időben beérjek munkába. Nekem ez a mai megint egy jóleső etap volt, semmi erőlködés, csak örömfutás.
    Megugrasztottam ma egy őzet, csodás volt, ahogy elszökellt. Azon gondolkoztam, hogy de jó is lenne egyszer az ő sebességével hasítani a szelet... Aztán nem sokkal ezután sajnos egy kutya engem ugrasztott meg, majd összekarmoltam magam. Lihegést hallottam a hátam mögül és egyszer csak ott volt ez a nagy fehér ordas. Mondjuk egyből megszaporáztam a lépteim, aztán már méter után inkább hagyott meglépni. Időnként találkozom kóbor ebekkel és azért én félek is attól, hogy majd egyszer az egyik megkóstol. Valaki azt mondta nekem, hogy ilyenkor kezdjek el hangosan kiabálni és hadonászni a kezeimmel. Sosem mertem kipróbálni, én ilyenkor inkább iszkolok. Félek ezzel csak még jobban felbőszíteném.
    Én ugyan nem pálinkafőző felé járok így reggelente, de pár hete nyílt egy pékség nem messze tőlünk, úgyhogy mostanában azt szoktam csinálni, hogy ott fejezem be a távot és beugrom fincsi friss francia croisant-ért, meg tönkölykifliért. Így tettem ma reggel is. Aztán hazaérve azt kérdezi tőlem a Barbi, hogy: 'Te meg így voltál a pékségben?'
    Erre én: 'Miért? Mi a baj?'
    B.:'Semmi különös, csak annyi, hogy mondjuk még a nyakad is sáros...' :)
    Mondjuk az igaz, hogy kicsit belecsúsztam a patakba, meg utána cuppogott is a cipőm pár kilométeren át, de azt azért nem gondoltam volna, hogy a kedvenc futónacimat ennyire össze tudom gányolni hátul. Kb. úgy néztem ki, mint az egyszeri biciklis, mikor hátsó sárhányó nélkül teker az erdőben eső után.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a szemem valamiért egyből az ordasra tévedt, nem mondom, hogy nem PB_e gondoltam azonnal... a kutyákkal sztem nem jó taktika a hadonászás, meg kiabálás, megijednek, főleg, ha kóbor ebek szegények, rögtön támadásra gondolnak és félelmükben (sztem) ellentámadnak, azt inkább hagyd ki. egyszerűen próbálj nem odafigyelni, mintha ott sem lennének, ne végy róluk tudomást - akkor kevésbé érzik magukat fenyegetettnek.

      egyébként meg inkább legyen pálesz, a pékség esetemben igen-igen veszélyes (dark side), én a friss péksütiért élek-halok. elképzelni persze el tudom, hogy futás után megreggelizem ott, iszom még egy kávét, elmajszolok valami ütőset, csak hát ez nekem most nem kéne még.... nem vagyok ám irigy érte, hoyg te / ti igen, neeeem.

      sáros meg csak az tud lenni, akit nem riaszt a sár és fut úgy is, szóval,érezzék már magukat a pékségben megtisztelve, hogy egy ilyen remek futó betér hozzájuk. uff.

      Törlés
    2. Megnyugtatásul: én sem ülök ám be, csak megveszem a cuccokat, aztán megyek is haza. :)
      Azért ez már túl nagy luxus lenne. Illetve kicsit diszkomfortos lenne, izzadtan, büdösen reggelizgetni.
      Jobb az otthon, zuhanyzás után.
      A pálinka meg jó, én nagyon szeretem. Persze nem futás után. Pláne nem közben. :)

      Törlés
    3. és a társaságról nem is szólva,khm...

      Törlés
    4. Amúgy ez érdekes, mert van ilyen... Mármint futás közben inni. Bár nem pálinkát. Olvastam ilyen versenyről. Valami őrültek rendezték és futás közben frissítésként sört kellett inni. De nem ám alkoholmenteset... :)

      Törlés
    5. sok őrültség van futóversenyeken, cseppet sem csodálkozom én már, esetleg mégis.

      Törlés
  2. Én ma olyan kómásan mentem futni, hogy fel se tűnt, itthon van még a férjem... a héten mindig korábban )(hét helyett ötkor) ment, körül se néztem, magamra rángattam némi ruhát és elhúztam (elbattyogtam).
    Viszont Rita, izé, az ácsorgás is jó, tökélyre kéne fejlesztenünk, nekem ma a hülye gps sztrájkolt, kerek nulla km-t írt, de arra 43 kcalt :P
    És technikai jellegű kérdés: nekem az endomondoból nem jön össze ilyen kis csini kép a blogba, áruld el, te kivel futsz alkalmazásilag. Köszi :)
    És most megyek kötni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nanga, én már nem endomondo-t használok,éppen aiatt, amit írsz, hogy nem mér a disznaja, sokszor nem kap jelet vagy nem tudom, a lényeg, hoyg váltottam runkeeper-re és még soha nem hagyott cserben. állati jó!

      és méri nekem, hogy mennyi a SEBESSÉGEM az első km-nél, külön a másodiknál, végig... nagyon bírom!

      bár azért most elgondolkodtam, lehet, hoyg itt szenvedek, miközben elég lenne szimplán ácsorognom is? aztarohadt.
      :D

      hogy a férjed észre sem vetted, mit is mondhatnék, vihogok!

      Törlés
    2. Na, kipróbálom akkor azt is, fő a változatosság. Köszi.
      Most gyorsan megnéztem, a kötés 180 Kcal/óra. :))) Ácsorogva kötni meg hajjaj, le se írom :)

      Törlés
    3. tudtam én, hogy nem jól csinálok valamit! ennyi szenvedés és csak - 115 kcal

      Törlés
  3. Nagyon büszke vagyok ám Rád!:))Csak úgy falom a szememmel a kilométereidet, és siettetném az enyémeket:)
    Az újra kezdés után most futom a 4. hetemet, és hála akárminek nem fáj a térdem. Biztosan a futócipő, és mivel én utcán futok, azért próbálok a szélén a salakon, füvön, ahol lehetséges.
    Rád, és az elszántságodra gondolok futás közben amikor melegem van, amikor fázom, amikor megbámulnak,(én általában fűnyírósokat, vagy kertben piknikezőket fogok ki) és amikor dombnak felfelé futok is.

    Elmesélek egy sztorit: mindig ugyanott futok, csak ugye az idővel a táv is növekszik. Megteszek egy kört, az elején sima terep, aztán a közepe után van egy emelkedős szakasz. Azt nem annyira szeretem, de ez van-gondoltam eddig.
    A sok hideg után tegnap reggel tudtam először bringával menni munkába (2x6km:)), és arrafelé tekerek, amerre futok, csak az ellenkező irányból, a dombon lefelé.... igen, nagyot koppant, mikor leesett, hogy mekkora lúzer vagyok, hogy nem jutott eddig eszembe, hogy fordítva is futhatnám a körömet, és akkor nem felfutnék a dombon, hanem lefelé...:) (Ebből az irányból csak egészen csekélyke emelkedő van előtte)

    PS. A kutyáktól én is félek, eddig még csak egyszer találkoztam vele, szerencsére inkább a másik irányt választotta:)

    VálaszTörlés
  4. Azt meg csak most látom, hogy a Szilícium völgyben futsz. A szomszéd falu Apple... :)

    VálaszTörlés
  5. Kész vagyok Tőled! Ezt a posztot is sikerült végigröhögnöm! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. már megérte! én viszont szőrtelenítettem ám ;)

      Törlés

szeretem, ha van visszajelzés ;)