2013. június 5., szerda

nyílt levél

Kedves Zsolt!

Leveled megkaptam, a csomagolt dvd-t is. Hosszan (értsd: hetekig) nézegettem a "mozogj, zazi!"  szerintem nagyon-nagyon cuki feliratot rajta, mire kipróbáltam. Mármint mire betettem a lejátszóba, hoyg egyáltalán megnézzem. Nem mondhatnám, hogy égtem a vágytól, mindenesetre az asztalomra, a falhoz állítottam, hogy meredjen rám szemrehányóan. Mert hát azért ez milyen kedves gesztus, hogy egy virtuális ismerős elküld nekem egy dvd*-t, mert tudja, hogy kellene nekem.

A kialakulni készülő lelkifurdit magamról lepergettem, ebben jó vagyok, különben is kocorászom, nem vágyom egyéb tornára, ugye. Mivel azonban nemhogy egy reggel sem ébredtem karcsún és fiatalon, de még a mérleg sem mutatott kellő motivációt, kénytelen voltam bevetni az ország Norbiját. Először is betettem a laptopba (nem a Norbit, a dvd-t)  és ágyban, párnák közt munka közben megnéztem, nekem ez bevett taktikám, szeretek felkészülni jó előre a megmérettetésre, különben pedig szeretem előre szidni az ellenfelet, Norbit meg egyébként sem nehéz, könnyen, gördülékenyen törnek ki belőlem a szavak.

Hogy nem az eszéért tartjuk a pasit, azt mindenki tudja, nem az intelligencia a legelső, ami eszembe jut róla, most sem tagadta meg magát. Paraszt. Hogy  a saját viccein remekül nevetgél, váljon egészségére, oké, meg hogy elhiszi, hogy Merlene Ottey (aki mint egy afrikai gazella, ruganyosan és hajlékonyan, láthatólag erőfeszítés és lihegés nélkül végzi a gyakorlatokat) gyengébb hiéna nála, hát jól van, rendben, kell az egot építeni, tudjuk magunkról is.
De hogy Tamást, a kövér résztvevőt rendszeresen megalázza, az szerintem durva. Beszólogat neki, miközben azt mondja, hogy  szereti a duci embereket, ezt én hallgatni sem bírom. Meg is mondom neki a magamét, nyugodj meg, a pufik / ducik / kövérek / túlsúlyosak nevében kikérem ezt a hangot. Egy kicsit mindig abba is hagyja.

Mindazonáltal azt kell mondjam, hogy éppen erre van szükségem, 25 perc, belefér a napi (heti) ritmusba, a gyakorlatok jók rohadt nehezek, könnyen el tudom hinni, hogy hatásosak. Merlene-vel ellentétben én lihegek, nem vagyok gazella, ez lehet a baj.. Fáj a combom, a hasam, a fenekem. Utálom Norbit. Utálom a súlyomat. A tornát. Az izomlázat  Az univerzumot.

Téged viszont nem. Mindig segítesz, mindig támogatsz, százszor is leírod ugyanazt, ha ez kell nekem, mondja valaki, hoyg nem egy jó kis csapat verbuválódik itten, kedves Zsolt.

zazi


* többet kaptam, én a Gladiátorok 2. részét nyomom most

11 megjegyzés :

  1. Megszólítva érzem magam! :) Szerettem volna, ha nem érzed kényszernek ezt a dolgot, ezért is nem kérdeztem eddig, hogy mi a helyzet a Norbival. :) Valahol már olvastam az Update pápája kapcsán (talán valami hozzászólásban), hogy nem kell a Norbit szeretni, nem kell rajongani érte, mozogni kell a DVD-jére. Sokakat irritál a stílusa, de szerencsére nem egy estét kell eltölteni vele egy vacsoraasztalnál, hanem edzeni a DVD-jére. Én nagyban a kick-box aerobic DVD-jének is köszönhetem a fogyást. Nem beszélve arról, hogy rendszeresen futni elég egyhangú dolog, jól jön néha valami keresztedzés. Én leginkább attól szoktam kiakadni Norbival kapcsolatban, amikor már lemegy egy gyakorlatból 3-4 kör, az ember majd kidöglik, majd jön az instrukció, hogy akkor utolsó kör, majd lemegy még 3-4 tempó, ugyanabból a gyakorlatból, mire egyáltalán elkezd 8-ról visszaszámolni... Ilyenkor szoktam csúnyákat sziszegni a fogaim között. Aztán mikor már fellélegeznék, akkor jön azzal, hogy okés, akkor LEGUTOLSÓ... APICS@BA... :) A másik kedvencem, amikor nem egyesével számol, hanem 2 komplett mozdulatsor elvégzése után ugrik egyet a számolással...

    VálaszTörlés
  2. Ezt már korábban is szerettem volna írni: kérhetem inkább így: 'Zsolti'? :) Nincs bajom a nevemmel, csak olyan szokatlan és hivatalos nekem ez a 'Zsolt'. Izomlázad biztosan lesz még egy darabig. Én is heti rendszerességgel csinálom a Gladiátor 2-t és időnként még én is érzem a combjaim. Mondjuk ez nagyon durván combra megy, ami nem is baj, jól jön a futásnál is! Mozogj Zazi! :)

    VálaszTörlés
  3. Zsolti!

    pont így, ahogy mondod. én nem kedvelem a palit, mert bunkó, sztem az, az update-tel kapcsolatban pedig nem foglalok állást, nem élek a termékeivel és kész, ennyi. viszont a tornái hatásosak, nehezen ismerem be, mert elképzelhetetlen számomra ez a kettősség, hoyg egy férfi nem kedves és nem szuper és nem elfogadó és nem intelligens és nem ... viszont a szakmája alapján meg jó. én azt szeretem, ha ez a kettő egybesimul és tudom tisztelni és kedvelni is egyszerre.
    van ilyen más is, pl. Szabó Magdát egyszerűen elviselni sem bírtam, miközben a könyveit kedvelem, Szabó István filmjeit nem kedvelem, miközben ő magát igen (igen, meglepett az ügynök volta), szóval,elképzelhető, hogy az emberek nem feketék és fehérek, még van időm a tanulásra.

    éppen azért az tény, hogy én a Kick-box- 1-gyel én sokat fogytam és formálódtam, abban is tökhülye szegény,mit tegyünk,most már így marad, de maga a mozgásforma, az jó és hatékony. és bírom,
    hoyg 30 perc a maximum, kibírható.


    de nem is ez a lényeg, hanem az, hogy köszönöm. nagyon. a lányoknak is, akik itt vannak és neked is. ZsoltI. :)

    VálaszTörlés
  4. És akkor én is beléptem a klubba (vagy mi a szösz...)... :)

    No nem a futásosokéba (mert azt egyszerűen nem bírom...nem nekem találták ki...és különben is maradjon csak a zuram egyik kedvenc mozgásformája...), hanem az újra-mozgók-és-súlyfeleslegesek táborába..! :)
    Az év eleji nehéz testi-lelki-elfáradt, mozogni-sem-akaró időszakból most ébredtem egy kalapácsütésszerű fejbekólintásnak köszönhetően, ugyanis lemázsáltam magam és a nem kevés túlsúlyomhoz feljött még 10 (!) kg plusz!!! :(
    Hát én kééész vagyok teljesen!
    (Sejtettem, hogy van egy kis plusz, mert több gatyám nem jött fel, de nem törődtem vele annyira... És ez a nagy mennyiség valahogy eloszlott nem kis testemen, úgyhogy nem tükrözte a kilók valódi-valós megdöbbentő számát...)
    De most ezt az állapotot én már NEM AKAROM!!! Kellett ez a villámcsapásszerű felismerés és hideg zuhany, hogy végre felébredjek a csipkerózsika-létből!
    Szóval irány a napi mozgás (Zumba), diéta (mondjuk Norbi) és az elhatározás keménysége!!! :)

    Szóval csak annyit mondanék, hogy Norbit én sem a személyiségéért bírom, hanem mert alapvetően szakmailag elég jól csinálja mozgás és táplálkozás fronton! (A tornáit mondjuk én nem bírom, úgyhogy régen maradt a Réka-féle torna, de abba meg belehaltam...)

    Viszont ha kedvelhető, szakmailag is jó mozgásformát és embert szeretnél a tornáidhoz, plusz azt, hogy rövid is legyen (20 perc és 40-45 perc), akkor a mindig mosolygós Beto Perezt ajánlom a Zumba-tornáival! Tánc az egész és vidáman égeti a zsír(oma)t! Én mondjuk imádok táncolni, úgyhogy örülök, hogy végre (sok év végigszenvedett kemény és unalmas tornái után - Béres A., Rubint R., spinning) megtaláltam a nekem kitalált mozgásformát! Tök jó csapat és eddig még nem tudtam megunni őket!
    (Ha kell és/vagy érdekel, akkor elküldöm!)

    Tudom, hogy most mást próbálsz ki a futás mellett (Norbis mozgás), de az élvezeti faktor nem elhanyagolható, ami a Zumbánál igencsak megvan! A kínszenvedés és izomláz faktor minimális! :) Keresztedzésnek szerintem ez is nagyon jó!
    A futásért pedig nagyon felnézek rád, már csak azért is mert én nem bírnám (próbáltam régen és siralom voltam), szóval mozogj Zazi! Kitartás Nekünk! :) Ölellek! Kriszta

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem a futás a lényeg, hanem a mozgás. én speciel most futok, de bármi más is lehetne, nekem azért döbbenet ez, mert futni sosem tudtam, de egyáltalán nem. nekem 15 méter utána az oldalam úgy szúrt,hogy belehalni lehetett volna.

      ezért döbbenet most ez nekem! Kriszta, maradj itt és

      szuper vagy, hogy nekiláttál, bár te meg meg a súlyfelesleg:D

      Törlés
    2. Hát, nagy darab nőn (mármint mások által magasnak mondott nőszemélyen) kevésbé szembetűnő a súlyfelesleg, de ott van az sajnos, hidd el...! Mérleg mondta és mérleg jó! Én meg látom, amit látok ("...szemünk alatt a kis karikák..." és hasam táján a nagy hurkák...)

      Na és akkor ma van az első nap, hogy nem volt reggel kedvem tornázni (kutyaság beteg, takarítás utána stb.), de megemberelem magam... és igenis fogok! Puszi és kitartás! :)

      Törlés
    3. én azt látom magamon, hogy nem kell mindig a kedvre várni, vagy elvárni, hoyg legyen, csinálni kell és kész. csak hát én meg a lelkesedést szeretem,ugye.... :)

      a kedvről meg jusson eszünkbe szegény Marcsi:
      http://mozogazazi.blogspot.hu/2013/05/18.html

      Törlés
    4. Ezt az eszembe vésem és csak csinálom...!

      Mindegyiket és akkor dupla az égetés ugyebár... :D

      Kár, hogy most nincs itthon a zember...félredobnám a munkát egy kis "edzésért"... ;-)

      Törlés
  5. (Esküszöm, néha kedvet kapok futós blogot írni a bejegyzéseid olvastán.)
    T.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát írj, mert az igen jó,nekem nagy motiváció, írjjjjj!

      Törlés
    2. Jó, de ennyi mondandóm nincs a futásról. :)
      T.

      Törlés

szeretem, ha van visszajelzés ;)